Weee de har fundet ud af hvad malou fejler :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

KaMa skriver:

Nope - ingen mén! Mine nyrer er også flade, og den ene sidder fast på leveren. Blindtarmen fjernede de, da jeg var helt spæd. De ville ikke vide, hvor jeg fik ondt, hvis der gik betændelse i den, så den røg med det samme. I det hele taget er jeg ret fucked up indvendig. Har kun haft nyresten og nu her, hvor jeg er gravid skal jeg følges tæt, da jeg har en del arvæv mellem tarmene. Det kan give tarmslyng, når livmoder begynder at skubbe dem op af. Så kan de heldigvis operere - trods babyer i maven :-) Men mon ikke det hele går. Mit dilemma er primært, om jeg skal vælge abort, hvis en af mine har samme defekt. Tror jeg, da rigtig mange ikke klarer den. Er den første som er gravid med den misdannelse :-) Så Riget følger godt med.

ej hvor vildt!!!

Altså dur dine nyrer ikke , eller er de bare flade, hvis du forstår?

men syntes det lyder helt vildt, også at du er den første der er garvid, men den misdannelse.. kan jeg godt forstå de gerne vil følge med i

og jo slef går det hel fint med dine så bebser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Moar'en

Uhh det er simpelthen noget af det bedste at vende hjem fra sygehuset.

Rigtig træls at din lille pige er hjertebarn, men hvor er det bare godt hun kan vokse fra det. Håber det bedste for dig og din lille prinsesse

Anmeld

1. februar 2010

Moar'en

KaMa skriver:

Jeg vil da gerne svare - bare lidt kort, det er jo ikke min tråd

Har ADLRIG haft mén af det. Hjertet er en anelse større end andres, og det gør, at jeg måske kun bliver 97 i stedet for 101 år!

Det går nok.

De læger jeg har mødt senere hen, tror ikke på det (de tror jeg er spejlvendt - er jeg IKKE), men de laver store øjne, når de så først lytter

Har fået lavet EKG flere gange, og den stakkels damer, som har skulle gøre det, har rodet rundt med ledningerne - da de skal sidde helt omvendt.

Hi hi det kender vi godt, vores Viktor's hjerte sidder også i højre side, og sådan et EKG kan godt nok forvirre dem noget.

Anmeld

1. februar 2010

Vial

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ej hvor vildt!!!

Altså dur dine nyrer ikke , eller er de bare flade, hvis du forstår?

men syntes det lyder helt vildt, også at du er den første der er garvid, men den misdannelse.. kan jeg godt forstå de gerne vil følge med i

og jo slef går det hel fint med dine så bebser..

Nyrene fungerer tip top - har bare en tendens til sten, når de er flade. Blev for nogle år siden kontaktet af en forsker, da jeg er den eneste overlevende med et så stor defekt i maven. Det er ret vildt at tænke på. Vejede 1800 gram ved fødslen og klarede to store operationer det første døgn. Trods de havde ringet efter præsten! Det giver troen på, at vi kan klare meget her i livet. Jeg er i hvert fald stolt af den lille micro-karina, som var umulig at tage livet af ;-)

Anmeld

2. februar 2010

Sakris

Hold da op hvor deligt! Og hvor skønt at i snart må komme hjem... Held og lykke med hende :-)

Anmeld

2. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

KaMa skriver:

Nyrene fungerer tip top - har bare en tendens til sten, når de er flade. Blev for nogle år siden kontaktet af en forsker, da jeg er den eneste overlevende med et så stor defekt i maven. Det er ret vildt at tænke på. Vejede 1800 gram ved fødslen og klarede to store operationer det første døgn. Trods de havde ringet efter præsten! Det giver troen på, at vi kan klare meget her i livet. Jeg er i hvert fald stolt af den lille micro-karina, som var umulig at tage livet af ;-)

okey, ej syntes det lyder helt vildt altså!!!.. kan sgu godt forstå at du er stolt, af lille dig hehe.. min datter vejede 1755 , så næsten det samme.. puha sådan en lille pjevs igennem to operationer, ja det er helt sindsygt... super sejt gået af micro karina hehe..

Anmeld

3. februar 2010

Bondepigen

Nej, hvor er jeg glad for at høre det. Så skal det hele nok gå. Hvor må I være lykkelige lige nu!!

Anmeld

3. februar 2010

benthe :-)

godt af høre søde
benthe

Anmeld

3. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Taak

Ja vi er super lykkelige, det er rigtig øv hun er hjertebarn, men heldigvis er det noget hun selv kan hele.. og de bedste var da vi kom hjem, så smilte hun bare over hele hoved, og idag har malou og moar bare taget en dejlig slapper, og hun er bare blevet så glad igen.. det er bare dejligt

Anmeld

4. februar 2010

Barbamama

PYHHHHAAAAA hvor er det dejlige nyheder!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.