Weee de har fundet ud af hvad malou fejler :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
29 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hej tøsser

Først vil jeg lige sige tak til alle dem der har krydset fingre, det har hjulpet.

idag, fandt lægerne ud af hvad malou fejler, og det er noget der hedder ventrikelseptum-defekter (dvs. et hul mellem hjertets hovedkamre), og de regner med at det er noget hun selv vokser sammen, så her senere må vi tage hjem .. men skal dog til kontrol, men det er jo så også helt fint, bare min pige er rask og vi må komme hjem...

malou er meget smadret efter disse dage, da hun har været igennem så meget, og bare idag, var hun til en masse test, før de vidste at det var det de troede det var i starten, så hun kunne havde undgået alle de prøver og smerter.. hmm..

når ville bare lige dele denne dejlige nyhed med jer

knus cille og malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

LinLin

Dejligt at få besked! :-)

Anmeld

1. februar 2010

TbCp

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hej tøsser

Først vil jeg lige sige tak til alle dem der har krydset fingre, det har hjulpet.

idag, fandt lægerne ud af hvad malou fejler, og det er noget der hedder ventrikelseptum-defekter (dvs. et hul mellem hjertets hovedkamre), og de regner med at det er noget hun selv vokser sammen, så her senere må vi tage hjem .. men skal dog til kontrol, men det er jo så også helt fint, bare min pige er rask og vi må komme hjem...

malou er meget smadret efter disse dage, da hun har været igennem så meget, og bare idag, var hun til en masse test, før de vidste at det var det de troede det var i starten, så hun kunne havde undgået alle de prøver og smerter.. hmm..

knus cille og malou

Nej hvor dejligt!!!!

SKønt at det er noget hun kan vokse sig fra, og hvor må det være rart endelig at have fået svar 

Anmeld

1. februar 2010

Heidi.

hej tøsser

knus cille og malou

Hvor er det rart for jer..

Dejligt med vished.. Og at det ikke er noget decideret farligt...

Anmeld

1. februar 2010

FruEllingsen

Dejligt endelig at få vidhed. ´

Og hvor er det dejligt at i må komme hjem igen. det må have været en hård tid.

Føler virkelig med jer

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

dejligt søde...

Stadig træls at hun skal være syg, men hvor må det være dejligt for Jer alle at det er noget hun burde vokse fra

Selvom det er hårdt med alle de tests hun har været igennem, så skal I tænke "hellere én for meget end én for lidt"..

møsser til Jer begge!

Anmeld

1. februar 2010

Bavianis

Åh Gud - sikke en lettelse! Hvor er det dejligt for Jer.

Mange lettede tanker herfra.

Anmeld

1. februar 2010

pussekat

hej tøsser

knus cille og malou

hejsa

det være da en  dejlige nyhed at få

Anmeld

1. februar 2010

Vial

Hvor dejligt at få vished - og at det ikke var noget behandlingskrævende eller noget med grimme udsigter.

Pyhhh, jeg er lettet på jeres vegne.

Kom til at tænke på noget fra mig selv: Jeg blev født med alle indvolde ude på maven - ret stort, krævede mange operationer.

Da jeg så var 3-4 år gammel så havde jeg en ganske almindelig infektion, og vagtlægen kom. Han lyttede til mit bryst, og sagde, at der var noget galt. Afsted med mig på hospitalet.

Der kunne de så konstatere, at mit hjerte sad i højre side med bagsiden udaf!!  Tænk, det havde de aldrig opdaget før - trods jeg har været undersøgt i hoved og r*v.

De hjerter kan vist klare lidt af hvert..

Anmeld

1. februar 2010

JustAnotherName

Dejligt med vished, og heldigt at det ikke er mere omfattende og alvorligt.

Jeg håber hun vokser op uden gener af det, og at det er et hul som lukker af sig selv. Af hvad jeg har hørt, er der vist en del mennesker som fødes med et lille hul og lever fint med det.

De bedste ønsker ....nu må I hjem og have lidt ro på hverdagen igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.