Weee de har fundet ud af hvad malou fejler :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

JustAnotherName

KaMa skriver:

Hvor dejligt at få vished - og at det ikke var noget behandlingskrævende eller noget med grimme udsigter.

Pyhhh, jeg er lettet på jeres vegne.

Kom til at tænke på noget fra mig selv: Jeg blev født med alle indvolde ude på maven - ret stort, krævede mange operationer.

Da jeg så var 3-4 år gammel så havde jeg en ganske almindelig infektion, og vagtlægen kom. Han lyttede til mit bryst, og sagde, at der var noget galt. Afsted med mig på hospitalet.

Der kunne de så konstatere, at mit hjerte sad i højre side med bagsiden udaf!!  Tænk, det havde de aldrig opdaget før - trods jeg har været undersøgt i hoved og r*v.

De hjerter kan vist klare lidt af hvert..

Ej hvor vildt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Klumpe-dumpe

KaMa skriver:

Hvor dejligt at få vished - og at det ikke var noget behandlingskrævende eller noget med grimme udsigter.

Kom til at tænke på noget fra mig selv: Jeg blev født med alle indvolde ude på maven - ret stort, krævede mange operationer.

Da jeg så var 3-4 år gammel så havde jeg en ganske almindelig infektion, og vagtlægen kom. Han lyttede til mit bryst, og sagde, at der var noget galt. Afsted med mig på hospitalet.

Der kunne de så konstatere, at mit hjerte sad i højre side med bagsiden udaf!!  Tænk, det havde de aldrig opdaget før - trods jeg har været undersøgt i hoved og r*v.

Ej hvor vildt:-O at de ikke havde opdaget det før. Man burde da været gået udfra, at også dit hjerte var blev scannet.

Har du aldrig haft men´efter hverken det ene eller andet?

Ej undskyld jeg spørger, og du lader selvf. bare være med at svare, hvis du ikke føler for det.

Anmeld

1. februar 2010

Vial

malucca09 skriver:

Ej hvor vildt:-O at de ikke havde opdaget det før. Man burde da været gået udfra, at også dit hjerte var blev scannet.

Har du aldrig haft men´efter hverken det ene eller andet?

Ej undskyld jeg spørger, og du lader selvf. bare være med at svare, hvis du ikke føler for det.

Jeg vil da gerne svare - bare lidt kort, det er jo ikke min tråd

Har ADLRIG haft mén af det. Hjertet er en anelse større end andres, og det gør, at jeg måske kun bliver 97 i stedet for 101 år!

Det går nok.

De læger jeg har mødt senere hen, tror ikke på det (de tror jeg er spejlvendt - er jeg IKKE), men de laver store øjne, når de så først lytter

Har fået lavet EKG flere gange, og den stakkels damer, som har skulle gøre det, har rodet rundt med ledningerne - da de skal sidde helt omvendt.

Anmeld

1. februar 2010

Lone Jakobsen

hvor er det dejligt at det ikke var noget "alvorligt" selv om et par huller i hjertet selvfølgelig ikke er nogen spøg.

kaMa...din historie er bare helt vild

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det var godtnok en fantastisk besked!!!

Stort tillykke.

Anmeld

1. februar 2010

Diana...

Ej hvor fantastisk super gode nyheder. 

Min far er født med hul i hjertet dog ikke lige det samme sted og han har levet med det hul til han blev 30 der blev det så lappet sammen og han har altid været frisk og lever et helt normalt liv. og gjorde det os før det blev lappet sammen. 

Ikke noget at sige til den lille pige er træt efter sådan nogen hårde dage. Godt i kan komme hjem og hun kan slappe af og i kan få en alm hverdag igen.

Knus Til Jer.

Anmeld

1. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

tak for alles jeres svar.

Ja det er super træls hun skal være syg, men er bare lykkelig for det er noget, hun nok vokser fra.. så nu skal hun bare slappe af med sin moar, og komme til kræfter.. men ja det bedste er sgu nok udover det ikke er noget alvorligt, men også at få vished.

men vi er hjemme nu, og hold da op hvor blev hun glad, da vi trådte ind i lejligheden..

Anmeld

1. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

KaMa skriver:

hold da op hvor sindsygt,.. men godt du har det helt normalt idag.. men du har ingen gener eller noget??

ej syntes dte lyder helt vanvitigt.. at de ikke havde opdaget det før.. men ja det hjerter kan klare noget..

knus

Anmeld

1. februar 2010

oo

iiih hvor dejligt! 

så er det bare om at komme hjem og få lidt ro på, jeg kan sørme godt forstå hvis lillepigen er lidt hylet ud af den efter det hun har været igennem!

Anmeld

1. februar 2010

Vial

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hold da op hvor sindsygt,.. men godt du har det helt normalt idag.. men du har ingen gener eller noget??

ej syntes dte lyder helt vanvitigt.. at de ikke havde opdaget det før.. men ja det hjerter kan klare noget..

knus

Nope - ingen mén! Mine nyrer er også flade, og den ene sidder fast på leveren. Blindtarmen fjernede de, da jeg var helt spæd. De ville ikke vide, hvor jeg fik ondt, hvis der gik betændelse i den, så den røg med det samme. I det hele taget er jeg ret fucked up indvendig. Har kun haft nyresten og nu her, hvor jeg er gravid skal jeg følges tæt, da jeg har en del arvæv mellem tarmene. Det kan give tarmslyng, når livmoder begynder at skubbe dem op af. Så kan de heldigvis operere - trods babyer i maven :-) Men mon ikke det hele går. Mit dilemma er primært, om jeg skal vælge abort, hvis en af mine har samme defekt. Tror jeg, da rigtig mange ikke klarer den. Er den første som er gravid med den misdannelse :-) Så Riget følger godt med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.