bitter smag i munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

ChatH

Du giver lige en melding når den er taget!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Milka

Chatarina skriver:

Du giver lige en melding når den er taget!!

skal jeg nok ...

Anmeld

2. februar 2010

anna-jonas

Argh.....................håber dælme at det bare er os, der har en alt for livlig fantasi.

Anmeld

2. februar 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Argh.....................håber dælme at det bare er os, der har en alt for livlig fantasi.

det er det – 2 x negativ graviditetestest 

jeg var eddermame bekymret dér for et øjeblik ... havde sådan et mentalt billede af at afleve to tumlinger i vuggestuen med et spædbarn på armen ... eller i en trillingeklapvogn ... eller noget 

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Pyha!! 

Anmeld

2. februar 2010

JustAnotherName

jeg var eddermame bekymret dér for et øjeblik ... havde sådan et mentalt billede af at afleve to tumlinger i vuggestuen med et spædbarn på armen ... eller i en trillingeklapvogn ... eller noget 

Hahaha, jeg er helt kulleret af fnis... Kan lige se det for mig....

Min bedste veninde havde det nemlig som du beskriver, da hun var gravid, så tanken strejfede også mig.

Tænk at der bliver sat himmel og helvede igang af tanker fordi ordet GRAVID pludselig kommer ind...
Jeg får selv et hedeslag nu og da, fordi jeg nu har gået i 8½ måned siden fødslen, og STADIG ikke har fået min mens... MEN da det kræver aktivitet i sovekammeret, så er det nok næsten utænkeligt at det skyldes graviditet. Og desuden er jeg dækket ind af minipille-sprøjte. Så jeg VED jo egentligt godt med 99% sikkerhed, at jeg ikke kan være gravid. Men i en lummer stemning, kan jeg godt nogle gange være tæt på, at bilde mig selv ind, at jeg kan mærke fosterbevægelse   ....altså, det er så latterligt! Men der skal bare ikke meget til, før man kan blive sådan helt "OH MY GOD - Er jeg mon gravid?!?"

Er det med bitterheden i øvrigt ikke holdt op endnu?
Mærkeligt hvad det så skyldes....?!?

Anmeld

2. februar 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Hahaha, jeg er helt kulleret af fnis... Kan lige se det for mig....

Min bedste veninde havde det nemlig som du beskriver, da hun var gravid, så tanken strejfede også mig.

Tænk at der bliver sat himmel og helvede igang af tanker fordi ordet GRAVID pludselig kommer ind...
Jeg får selv et hedeslag nu og da, fordi jeg nu har gået i 8½ måned siden fødslen, og STADIG ikke har fået min mens... MEN da det kræver aktivitet i sovekammeret, så er det nok næsten utænkeligt at det skyldes graviditet. Og desuden er jeg dækket ind af minipille-sprøjte. Så jeg VED jo egentligt godt med 99% sikkerhed, at jeg ikke kan være gravid. Men i en lummer stemning, kan jeg godt nogle gange være tæt på, at bilde mig selv ind, at jeg kan mærke fosterbevægelse   ....altså, det er så latterligt! Men der skal bare ikke meget til, før man kan blive sådan helt "OH MY GOD - Er jeg mon gravid?!?" - Hehe.

Er det med bitterheden i øvrigt ikke holdt op endnu?
Mærkeligt hvad det så skyldes....?!?

jeg har stadig den der frygtelige smag i munden – og kvalme og hovedpine. men vi skal til lægen torsdag (pigerne skal vaccineres) og så kan jeg jo lige høre min læge ad.

kender godt det med at man tror man er gravid – os kvinder er gode til at geile os selv op, fordi vi alle inderligt ønsker os flere børn  men sådan havde jeg dog det ikke denne gang, jeg var faktisk skrækslagen 

Anmeld

2. februar 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

Ehm nu hvor I jo så har slået fast, at bøtterne IKKE skal være storesøster, så tænker jeg du måske har betændelse i en tand, det har jeg haft, hvor alt smagte råddent....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.