bitter smag i munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

anna-jonas

Griner........jamen, så er der jo ingen ko på isen. Har din mens været som den plejer??? For jeg tænker jo ikke på ham den 19-årige.........men din ven, som du fjollede lidt med op til jul.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Vinker

Milka skriver:

altså har haft menstruation 2 gange siden, så jeg tror nok jeg er ok på graviditetsfronten 

men altså.... du er sikkert ikke gravid, men der er jo nogen der har deres mens. heeeeelt normalt under hele graviditeten

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Anna-jonas skriver:

Øhhhh......................Camilla...............hmmmm..........ved ikke lige hvordan jeg skal få det sagt.............men kan du være gravid?? Ved jo at du har haft en hot date. Det er fordi, jeg i min første graviditet fik noget chili con carne, som jeg syntes smagte forfærdentlig. Og jeg havde den smag i flere uger efter..............men det var fordi jeg var gravid, der var intet galt med maden.

Hmmmmm..................håber ikke at det er derfor.

Hæh, har tænkt det samme - faktisk slog det mig igår, da jeg var gået i seng, sært nok...

Anmeld

2. februar 2010

Milka

Vinker skriver:

men altså.... du er sikkert ikke gravid, men der er jo nogen der har deres mens. heeeeelt normalt under hele graviditeten

det må du ikke sige!!! 

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

Milka skriver:

det må du ikke sige!!! 

jeg prøvede også at lade være

Anmeld

2. februar 2010

oo

jeg må indrømme, at jeg også tænkte igår aftes, at når ham den 19-årige nu var en liste-kysser så kunne han måske også liste med andre ting

Anmeld

2. februar 2010

Milka

Tjuhl skriver:

jeg må indrømme, at jeg også tænkte igår aftes, at når ham den 19-årige nu var en liste-kysser så kunne han måske også liste med andre ting

sikkert, det var bare ikke tilfældet!

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Milka skriver:

sikkert, det var bare ikke tilfældet!

Bare lige med spidsen... 

Anmeld

2. februar 2010

ChatH

Ja det lyder sku da mærkeligt. jeg har det når jeg spiser oksekød.

Men jeg er altså gravid

Håber det snart forsvinder.

Anmeld

2. februar 2010

Milka

jeg har lige ringet til min veninde rikke som kommer forbi med en test til mig i eftermiddag. "åhgud", var det første hun sagde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.