bitter smag i munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.508 visninger
27 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Milka

lørdag aften lavede jeg noget laks til mig selv og synes den smagte underligt ... bittert. smed maden ud, tænkte at den laks er sgu da ikke helt ok.

smagen er bare ikke gået væk, alt smager bittert, det er frygteligt! altså jeg kan slet ikke smage noget andet end bitterhed og det er virkelig altoverskyggende. cola kan momentant få det til at gå væk så det bæller jeg konstant. har slet ikke lyst til at spise, for jeg kan ikke smage maden alligevel.

ville indsætte en græde-smiley her men mine smileyer er på mystisk vis blevet væk.

(dobbelt græde-smiley)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

TbCp

Milka skriver:

lørdag aften lavede jeg noget laks til mig selv og synes den smagte underligt ... bittert. smed maden ud, tænkte at den laks er sgu da ikke helt ok.

smagen er bare ikke gået væk, alt smager bittert, det er frygteligt! altså jeg kan slet ikke smage noget andet end bitterhed og det er virkelig altoverskyggende. cola kan momentant få det til at gå væk så det bæller jeg konstant. har slet ikke lyst til at spise, for jeg kan ikke smage maden alligevel.

ville indsætte en græde-smiley her men mine smileyer er på mystisk vis blevet væk.

(dobbelt græde-smiley)

Aj hvor sært. Er du forkølet, har ondt i halsen eller lign?

Der er vist noget med at du kan gendanne oprindelige smileyes

Anmeld

1. februar 2010

Milka

TbCp skriver:

Aj hvor sært. Er du forkølet, har ondt i halsen eller lign?

Der er vist noget med at du kan gendanne oprindelige smileyes

næ, jeg fejler ikke noget ... det er meget ubehageligt!

Anmeld

1. februar 2010

Vinker

næ, jeg fejler ikke noget ... det er meget ubehageligt!

JO du fejler altså noget - Det er da ikke helt normalt at være så bitter

Håber du snart får styr på dine smagsløg igen - Absolut ikke rart når maden ikke smager som den skal!

Hilsen en der stort set ikke kan smage noget som helst pga en grum forkølelse samt bihulebetændelse

Anmeld

1. februar 2010

anna-jonas

Øhhhh......................Camilla...............hmmmm..........ved ikke lige hvordan jeg skal få det sagt.............men kan du være gravid?? Ved jo at du har haft en hot date. Det er fordi, jeg i min første graviditet fik noget chili con carne, som jeg syntes smagte forfærdentlig. Og jeg havde den smag i flere uger efter..............men det var fordi jeg var gravid, der var intet galt med maden.

Hmmmmm..................håber ikke at det er derfor.

Anmeld

1. februar 2010

MORJESPERSEN

Anna-jonas skriver:

Øhhhh......................Camilla...............hmmmm..........ved ikke lige hvordan jeg skal få det sagt.............men kan du være gravid?? Ved jo at du har haft en hot date. Det er fordi, jeg i min første graviditet fik noget chili con carne, som jeg syntes smagte forfærdentlig. Og jeg havde den smag i flere uger efter..............men det var fordi jeg var gravid, der var intet galt med maden.

Jeg sad lige og tænkte det samme, ture bare ikke skrive det

Anmeld

1. februar 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

nej nu må i holde op, man bliver da ikke gravid af at kysse på 19-årige drenge!!

selvom det godt kunne føles lidt sådan fordi jeg også har haft kvalme og hovedpine i dag 

Anmeld

1. februar 2010

Milka

1. februar 2010

Milka

nu har i gjort mig helt paranoid! altså jeg havde sex i ... december, tror jeg det var?

Anmeld

1. februar 2010

Milka

altså har haft menstruation 2 gange siden, så jeg tror nok jeg er ok på graviditetsfronten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.