Altså - det er måske sådan liiiiidt at skrive om, men på den anden side, så hjalp det mig.
Jeg havde også store problemer, efter jeg fødte Idun. Min røv fra bogstaveligt talt krympet helt sammen, alle musklerne var krampet op og jeg sprækkede når jeg var på wc.
Tom googlede problemet og fandt ud af at det der kunne gøres ved det i yderste konsekvens, var at komme i fuld narkose og blive udblokket :-S Altså i numsen. Så ville musklerne slappe af og man ville kunne komme til at kunne sk... uden at sprække.
Så var det, at Tom tilbød sig på den mest riderlige måde og sagde: Den kan jeg da godt klare min skat 
Så vi var på apoteket og købe lidokain også smurte han ellers min numse godt og grundigt også lavede vi ellers sport i 2'eren. OG DADAAAAAAAAAAAAA!!!! - Det virkede!!!!!!!!!!! mine problemer blev løst ved et par ganges sport i toeren, - godt bedøvet. Derudover er en numseskyller også handi, når det er hårdt. Det har jeg brugt nu her også i starten af graviditeten, hvor jeg ikke kan komme af med det og da jeg var gravid med Idun - og da jeg havde problemer efter jeg fødte.
RIGTIG Meget held og lykke!!! - og det kan faktisk være meget sjovt at kurere det!!! 
Anmeld