hader at gå på toilet:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.086 visninger
27 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Anonym trådstarter

jeg hader bare at gå på toilet. jeg har født for 7 uger siden og hver gang jeg går på toilet for at lave stort, gør det bare så nas. jeg har haft hård mave i 7 uger nu. hvad skal jeg gør? afføringsmiddel hjælper mig ikke rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

jeg hader bare at gå på toilet. jeg har født for 7 uger siden og hver gang jeg går på toilet for at lave stort, gør det bare så nas. jeg har haft hård mave i 7 uger nu. hvad skal jeg gør? afføringsmiddel hjælper mig ikke rigtigt

Åh, stakkels dig...hvis ikke du har, så køb et stort glas magnesia og så ellers tag dem hver dag og husk at drikke en masse ellers virker det omvendt...men altså, de gør afføringen helt blød så ikke du skal presse...

Knus....

Anmeld

31. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Åh, stakkels dig...hvis ikke du har, så køb et stort glas magnesia og så ellers tag dem hver dag og husk at drikke en masse ellers virker det omvendt...men altså, de gør afføringen helt blød så ikke du skal presse...

Knus....

ooh tak.. hvor kan jeg købe det henne.. på apoteket eller??? virker det hurtigt? hvis jeg køber den nu?

Anmeld

31. januar 2010

mariamiss6

ellers æd en masse svesker, rosiner, vindruer, og andet der giver lind afføring, så du kan slappe af nogle dage

kender det godt selv.... begge gange jeg har født der holdt jeg mig i 3 dage, inden jeg turde gå på toilettet.... og så sad jeg derude i en halv time og tog mod til mig heheheheh....

Anmeld

31. januar 2010

Ox.

ooh tak.. hvor kan jeg købe det henne.. på apoteket eller??? virker det hurtigt? hvis jeg køber den nu?

Jeg havde og HAR stadig det problem efter fødslen af Lilje, intet hjalp, hverken svesker, rosiner eller andet, jeg tog til lægen og fik recept på Magnesia, og de er altså gode, men husk for guds skyld at drik masser af væske, for ellers virker de modsat!

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Ja, det kan både der og andre steder der sælger apoteker varer....det gør sådan at din afføring i tarmen optager mere væske, så det der sidder nu skulle gerne opløses og blive blødt. Så bare igang med dem og så drik godt, tag evt lidt flere end der står, så får du højest lidt tynd mave, men det komer ud. Sidder der en prop kan det jo være du skal tage en mikrolax men altså, fortsæt med de piller indtil du føler du er dig selv igen..

Knus..

Anmeld

31. januar 2010

otlitrom

Anonym skriver:

Ja, de kan købes på apoteket, og koster ikke en krig. Der står på, hvordan du skal tage dem, og de virker efter 1-2 dage er mit bud. Husk godt med væske! (Men det har de andre også skrevet)

God bedring, det lyder meget pinefuldt!

Anmeld

31. januar 2010

Heidi.

Anonym skriver:

Åhh, jeg ved lige præcis hvad du snakker om..

Jeg havde samme problem begge gange jeg havde født.

Er det goså sådan at du har måtte holde dig fordi baby græder og du så ikke kan komme på wc??

Sveskejuice er virkelig godt, det garantere jeg, og hvis du ammer så kan det være du ikke drikker nok. så får man også hård mave.

ellers er zoneteapi virkelig godt..

KH. Heidi♥

Anmeld

31. januar 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

ellers æd en masse svesker, rosiner, vindruer, og andet der giver lind afføring, så du kan slappe af nogle dage

kender det godt selv.... begge gange jeg har født der holdt jeg mig i 3 dage, inden jeg turde gå på toilettet.... og så sad jeg derude i en halv time og tog mod til mig heheheheh....

uha, jeg prøve også at holde mig, men jo mere jeg holder mig jo hårdere bliver det. jeg skriger nærmest mens jeg sidder på wc

Anmeld

31. januar 2010

Anonym trådstarter

Heidi. skriver:

Åhh, jeg ved lige præcis hvad du snakker om..

Jeg havde samme problem begge gange jeg havde født.

Er det goså sådan at du har måtte holde dig fordi baby græder og du så ikke kan komme på wc??

Sveskejuice er virkelig godt, det garantere jeg, og hvis du ammer så kan det være du ikke drikker nok. så får man også hård mave.

ellers er zoneteapi virkelig godt..

KH. Heidi♥

jeg holder mig ikke pga babyen men pga angsten for at gå på toilet jeg ammer , men synes nu jeg drikker rigelig er der mad jeg helst skal undgå?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.