hader at gå på toilet:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

uha, jeg prøve også at holde mig, men jo mere jeg holder mig jo hårdere bliver det. jeg skriger nærmest mens jeg sidder på wc

jeg fik vidst ikke så hård mave, fik ondt i maven dog, af at holde mig, så til sidst var det nødvendigt at komme af med det
Men jeg sad også derude og svævede hen over kummen nærmest, fordi jeg synes det strammede endnu mere når jeg satte mig rigtigt... har været et syn for guder. Og så de ansigter jeg garanteret har lavet hehehe aj aj aj aj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

jeg holder mig ikke pga babyen men pga angsten for at gå på toilet jeg ammer , men synes nu jeg drikker rigelig er der mad jeg helst skal undgå?

Det kan også hjælpe at lave vejrtrækningsøvelser præcis som dem du lavede da du havde veer...det var min veninde der gav mig det råd og det gør altså man slapper af forneden og det lettere komme ud....træk vejret ind gennem næsen, helt ned i maven og pust ud...og igen og igen....

Knus.

Anmeld

31. januar 2010

Heidi.

Anonym skriver:

jeg holder mig ikke pga babyen men pga angsten for at gå på toilet jeg ammer , men synes nu jeg drikker rigelig er der mad jeg helst skal undgå?

Det kan sagtens være noget psykisk.. Uhh jeg kan tydeligt huske det... Men det handler meget om og få blødgjort afføringen.. Og det kan sveskejuice.. Og så kan det godt være det gør ondt de første gange, men det bliver bedre.. Men ja det er frygteligt. Jeg tuede hver gang jeg skulle derud.. Men man er virkelig nød til at gå derud..

KH. Heidi♥

Anmeld

31. januar 2010

Anonym trådstarter

òoh hvor er super søde til at hjælpe, jeg skal straks ringe til manden får ham til at købe magnesia...jeg håber virkelig at de virker hurtigt. kan bare ikke klare det mere

Anmeld

31. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Det kan også hjælpe at lave vejrtrækningsøvelser præcis som dem du lavede da du havde veer...det var min veninde der gav mig det råd og det gør altså man slapper af forneden og det lettere komme ud....træk vejret ind gennem næsen, helt ned i maven og pust ud...og igen og igen....

Knus.

jeg prøver at lave det,tak for det søde. jeg trængte virkeligt til hjælp

Anmeld

31. januar 2010

TbCp

Du kan også prøve HUSK. Det tager jeg selv da jeg får noget medicin min mave ikke rigtig kan klare og jeg får forstoppelse.
1 glad juice hver morgen med to skefulde i virker virkelig godt 

TINA 

Anmeld

31. januar 2010

Anonym trådstarter

Heidi. skriver:

Det kan sagtens være noget psykisk.. Uhh jeg kan tydeligt huske det... Men det handler meget om og få blødgjort afføringen.. Og det kan sveskejuice.. Og så kan det godt være det gør ondt de første gange, men det bliver bedre.. Men ja det er frygteligt. Jeg tuede hver gang jeg skulle derud.. Men man er virkelig nød til at gå derud..

KH. Heidi♥

ja man er nød til at gå der ud, óg hver gang det så er overstået, er man lettet men næste dag er bare den samme. suk,,,,

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

jeg prøver at lave det,tak for det søde. jeg trængte virkeligt til hjælp

Så lidt da.... håber virkelig snart det kommer til at fungere normalt for dig...er virkelig noget der kan ødelægge ens dag/dage...

Knus..

Anmeld

31. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Så lidt da.... håber virkelig snart det kommer til at fungere normalt for dig...er virkelig noget der kan ødelægge ens dag/dage...

Knus..

tak skal du have.. nu har jeg fået manden til at købe det.

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

tak skal du have.. nu har jeg fået manden til at købe det.

Super....så bare om at få taget nogen og skylle dem ned med en masse cola, så skal du nok komme på wc..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.