På sådan en kold søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

Bavianis

Min kæreste har været i sommerhus med hans kolleger, så jeg har benyttet lejligheden til at overnatte hos min mor og blive sindssygt forkælet. Vi har set Inspektor Morse, som vi begge er forelskede i.

Nu ligger min kæreste og jeg hjemme på hver sin sofa med ild i brændeovnen og ser "Nærkontakt af 3. grad" (inspireret af Tjuhl). I aften skal vi have toast (med hvidt brød, toast-ost og vandskinke - ikke noget med spelt, fibre og det sunde fedt i aften!) - mega søndags-agtig. I love it.

Rigtig god søndag til Jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Diana...

Bavianis skriver:

Min kæreste har været i sommerhus med hans kolleger, så jeg har benyttet lejligheden til at overnatte hos min mor og blive sindssygt forkælet. Vi har set Inspektor Morse, som vi begge er forelskede i.

Nu ligger min kæreste og jeg hjemme på hver sin sofa med ild i brændeovnen og ser "Nærkontakt af 3. grad" (inspireret af Tjuhl). I aften skal vi have toast (med hvidt brød, toast-ost og vandskinke - ikke noget med spelt, fibre og det sunde fedt i aften!) - mega søndags-agtig. I love it.

Rigtig god søndag til Jer!

Åhh det smager altså bare godt sådan en toast det får jeg da helt lyst til nu. Men vi skal have biksemad med rester fra flæskesteg. 

Anmeld

31. januar 2010

tristansmor

vi er lige kommet hjem fra en fødselsdag, vi skyndte os hjem da det begyndte at sne sådan, vi skal ikke resikere noget med at sne ude her!

Anmeld

31. januar 2010

Bavianis

DianaMoar skriver:

Åhh det smager altså bare godt sådan en toast det får jeg da helt lyst til nu. Men vi skal have biksemad med rester fra flæskesteg. 

Ja nemlig! Det er bare noget af det man kan CRAVE engang imellem! Og brødet skal selvfølgelig smøres med smør udenpå! Ingen smalle steder her!

Anmeld

31. januar 2010

CarinaSB

Vi har bare søndags hygge Noah er ved at komme ovenpå hans operation så vi sidder i sofaen og ser tv imens at Noah leger med hans legestativ som får nogle tæsk når han bliver sur

Noah 01-08-09 

Anmeld

31. januar 2010

Bavianis

CarinaSD skriver:

Vi har bare søndags hygge Noah er ved at komme ovenpå hans operation så vi sidder i sofaen og ser tv imens at Noah leger med hans legestativ som får nogle tæsk når han bliver sur

Noah 01-08-09 

Hvad er din lille søn opereret for?

Anmeld

31. januar 2010

LRJ

Vi har været i tyskland og handle lidt ind

Så nu skal min kæreste bare på arbejde og jeg skal slappe af

Anmeld

31. januar 2010

CarinaSB

Bavianis skriver:

Hvad er din lille søn opereret for?

Han er blevet opereret for klumpfod .. 

Noah 01-08-09 

Anmeld

31. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har været til fødselsdag og bliver i kbh os mine forældre og hygger, fordi Tom skal på arbejde i nat, så er det dumt at køre den ene vej i sneen, for han skal køre den anden vej i aften igen. Så vi kører hjem i morgen også kører jeg på arbejde bagefter.

Ligenu sidder jeg og ordner billeder og Idun ser ronja røverdatter med Bedste Vivi.

Tom tager en lur inden han skal på arbejde og min far sidder og hygger med at nusse med videoer på hans computer. Rigtig søndag.

Anmeld

31. januar 2010

Bavianis

CarinaSD skriver:

Han er blevet opereret for klumpfod .. 

Noah 01-08-09 

Okay. Jeg har hørt at de er rigtigt gode til at ordne det. Fortsat rigtig god weekend og god bedring til din søn:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.