På sådan en kold søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

Fines mor

Vi har ryddet sne, gjort rent, bagt kage, ungerne har tegnet, pakket tegninger ind til deres venner, og sorteret tøj fra min søster. NU slapper vi af i sofaen med tv og pc;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Na-Wi

DianaMoar skriver:

Hvad laver i så? 

Er i hjemme? hvis i er hvad laver i så der hjemme? 

Nå i siger vi er bare der hjemme og slapper af? jamen hvordan slapper i så bedst af?

Fortæl fortæl hvad laver i på sådan en søndag?

Vi er bare der hjemme vi har alle været syge her i weekenden så det er ren afslapning og her hjemme betyder slappe af at stene film hygge under dynerne lege med Lucas på gulvet og gå en tur.

Knus Diana og Lucas 210209

Min søn sover, og jeg har lige været en tur på løbebåndet (puuuuuuhhaaaaaa det hårdt&nbsp .. Når jeg så er kommet mig over løbeturen skal jeg ud og forberede noget aftensmad..

Min kæreste har været på arbejde idag, så det har bare været hjemmehygge med William

Knus Nanna..

Anmeld

31. januar 2010

Ox.

DianaMoar skriver:

Ej hvor lyder det bare som en rigtig hygge søndag. Lucas gider ikke glo fjernsyn og både mig og min mand elsker det men Lucas gider sgu ikk, heller ikke bare 5 min. der kan godt være lidt træls i weekenderne om morgnen når man bare lige gerne vil ligge lidt mere så kunne det være fedt han gad se lidt fjernsyn der 

Ja det kan jeg godt forstå! Jeg elsker vores søndage og weekender hvor vi ikke skal noget, det er bare hyggeligt .

Det er dog heller ikke alt hun vil se, der skal helst være gang i den, men der er eén ting hun elsker at se hver eneste dag, og det er Dr Phil! Det er simpelthen SÅ sjovt, hun sidder og stirre helt vildt på ham, og så engang imellem smiler hun fuldstændig genert og krummer sig helt sammen hehe ..

det er bare herligt!

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Ja det kan jeg godt forstå! Jeg elsker vores søndage og weekender hvor vi ikke skal noget, det er bare hyggeligt .

Det er dog heller ikke alt hun vil se, der skal helst være gang i den, men der er eén ting hun elsker at se hver eneste dag, og det er Dr Phil! Det er simpelthen SÅ sjovt, hun sidder og stirre helt vildt på ham, og så engang imellem smiler hun fuldstændig genert og krummer sig helt sammen hehe ..

det er bare herligt!

ha ha ha det tidligt du har fået en svigersøn var 

Anmeld

31. januar 2010

Ox.

DianaMoar skriver:

ha ha ha det tidligt du har fået en svigersøn var 

Ja det skal jeg love for hehe!

Men han er også en skøn man ham Dr Phil hehe

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Ja det skal jeg love for hehe!

Men han er også en skøn man ham Dr Phil hehe

Det er han da  Og ikke en helt dum svigersøn at have han ville da kunne forsørge hende  Og nok os jer med ha ha

Anmeld

31. januar 2010

TbCp

Jeg forsøger at slappe af, men vi har i øjeblikket en datter der er komplet umulig og virkelig TRODSIG!!!! 
Lige nu sidder hun heldigvis og ser Bambi så der er lidt fred.

Men har da fået handlet og bygget en snemand... det er vist så også det eneste forholdsvis konstruktive jeg har lavet idag  

TINA 

Anmeld

31. januar 2010

Ox.

DianaMoar skriver:

Det er han da  Og ikke en helt dum svigersøn at have han ville da kunne forsørge hende  Og nok os jer med ha ha

Lige præcis, mama needs a big a** house! haha

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Lige præcis, mama needs a big a** house! haha

Ha ha JEP JEP han skal da bare hoste op 

Anmeld

31. januar 2010

vatten

Vi har været til bogudsalg i formiddags, og da vi kom hjem, måtte vi lige have en lille middagslur sammen i min seng Jeg har været syg siden torsdag og er vist ikke helt frisk endnu, så det var en hård tur ned i byen.

Nu har jeg lige lavet risengrød og lagt i sengen, og Mathias render rundt og leger. Om lidt sætter jeg mig nok til at læse lidt, og i aften kommer min kæreste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.