På sådan en kold søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
32 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Diana...

Hvad laver i så? 

Er i hjemme? hvis i er hvad laver i så der hjemme? 

Nå i siger vi er bare der hjemme og slapper af? jamen hvordan slapper i så bedst af?

Fortæl fortæl hvad laver i på sådan en søndag?

Vi er bare der hjemme vi har alle været syge her i weekenden så det er ren afslapning og her hjemme betyder slappe af at stene film hygge under dynerne lege med Lucas på gulvet og gå en tur.

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Honningblomst

DianaMoar skriver:

Hvad laver i så? 

Er i hjemme? hvis i er hvad laver i så der hjemme? 

Nå i siger vi er bare der hjemme og slapper af? jamen hvordan slapper i så bedst af?

Fortæl fortæl hvad laver i på sådan en søndag?

Vi er bare der hjemme vi har alle været syge her i weekenden så det er ren afslapning og her hjemme betyder slappe af at stene film hygge under dynerne lege med Lucas på gulvet og gå en tur.

Knus Diana

Knus Diana og Lucas 210209

Jeg sidder her og læser nogle lektier og prøver at få styr på nogle ting omkring praktik...så ordner jeg alt det praktiske i det her lille hus også...og ikke mindst nyder freden.. og nu vil jeg tage noget sol..

Sikke I hygger....

Knus...

Anmeld

31. januar 2010

LinLin

Har spillet lidt på FB - ellers surfet lidt rundt. Og så har jeg set "Den eneste Ene" - det var længe siden :-) Om lidt tror jeg nok vi skal ud at gå en tur, hvis manden er færdig med at lege med helikopter...

Anmeld

31. januar 2010

wamse

Jer gør simpelthen ren til den store guldmedalje i dag 

Majbritt

Anmeld

31. januar 2010

Lullaby

Vi har været ude at kælke

Anmeld

31. januar 2010

oo

Søren er lige blevet færdig med at rette 26 opgaver (på 3 timer, ret heftigt gået!) og nu er han ude i skurret og save brænde.

jeg har lige læst "chokoladeheksen" færdig...mmmm 2'eren til Chokolade og nogle rigtige hygge-søndags-bøger  

klokken fire skal vi se "nærkontakt af 3. grad" på Dr2, for den har Søren aldrig set og jeg kan bare huske den fra jeg var barn.

i aften skal Søren forberede undervisning til imorgen og jeg starter på en ny bog

så det er meget søndagsagtigt herhjemme...

Anmeld

31. januar 2010

FrkC

Manden har gjort hele huset rent  Jeg har siddet og lavet lektier. Vi skal snart i praktik så jeg skulle ha lavet et undervisningsforløb om ligninger  Nu står der afslapning på programmet, det involverer cola, dumle og film  

Camilla, som vil op og se en god film på hendes splinternye 46" sony fladskærm ;)

Anmeld

31. januar 2010

Ox.

Herhjemme er hver søndag "fredet" vi laver aldrig aftaler der, og bruger den som rigtig hygge familie søndag, når lillepigen er træt går vi ind og putter sammen med hende og står først op når hun vil

Og når vi står op, har vi hjørnesofaen fyldt med dyner, og så hygger vi med prinsessen, pjatter, ser film (hun er VILD med fjernsyn trods hendes kun 6 måneder, mon hun har det fra mor hehe) og drikker en maaaassse cola zero

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Herhjemme er hver søndag "fredet" vi laver aldrig aftaler der, og bruger den som rigtig hygge familie søndag, når lillepigen er træt går vi ind og putter sammen med hende og står først op når hun vil

Og når vi står op, har vi hjørnesofaen fyldt med dyner, og så hygger vi med prinsessen, pjatter, ser film (hun er VILD med fjernsyn trods hendes kun 6 måneder, mon hun har det fra mor hehe) og drikker en maaaassse cola zero

Ej hvor lyder det bare som en rigtig hygge søndag. Lucas gider ikke glo fjernsyn og både mig og min mand elsker det men Lucas gider sgu ikk, heller ikke bare 5 min. der kan godt være lidt træls i weekenderne om morgnen når man bare lige gerne vil ligge lidt mere så kunne det være fedt han gad se lidt fjernsyn der 

Anmeld

31. januar 2010

otlitrom

Jeg keder mig.. Ganske enkelt!

Jeg har gået en lang tur, prøvet at se en film, zappet rundt på kanalerne, åbnet en bog - og lukket den igen, siddet på Facebook og her, kigget i køleskabet, gjort ovn ren.. Jeg kan ikke finde ud af, hvad det er jeg faktisk vil.. Jeg lyder som et forkælet barn, I know! Jeg tror det er det der "venter på mens/to streger" der har kørt mig totalt af sporet...

Kunne sætte mig til at male.. Ja, det tror jeg jeg prøver. Manden er i Bella Centret og lege med telte (Arbejde), han kommer hjem i nat. Så kan jeg male ved spisebordet, uden han siger noget

God søndag til alle!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.