Hvordan varmes Jeres hus op...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
26 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Honningblomst

Jeg sidder her og er ved at dø af kulde og samtidig frygter jeg min varmeregning...så gider ikke skrue mere op...

Jeg har fjernvarme og bruger for 1100kr om måneden til at varme 120m2 op..hvordan med jer og kan I holde varmen?

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Sidder med samme problem, vi har hele vinteren igennem haft varme fra stearin lys og vores dyner, for vi har nemlig El-radiatore og de skulle være pænt dyre..

** ** ** ** MaleneS ** ** ** **

Anmeld

31. januar 2010

Anja

Tjekkede lige vores budget. Vi bruger ca 15.000 kr om året i et hus på 180 kvm og højt til loftet. Vi har det altid fint varmt, jeg vil nemlig helst gå med bare tæer året rundt inden for.

Gulvvarme i hele huset på fjernvarme.

Anmeld

31. januar 2010

Jordbærpigen

Vi har radiator med fjernvarme. Vi har dog kun 60 kvm men utætte vinduer. Vi bruger ca. 3000-3500 om året og vores står konstant på ca. 2-2,5

Anmeld

31. januar 2010

Joan ( Smallie )

Vi fyre med koks og har omkring 21 grader i huset som er 205 kvm og det kan gøres for under 10000 om året.

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

Anja skriver:

Tjekkede lige vores budget. Vi bruger ca 15.000 kr om året i et hus på 180 kvm og højt til loftet. Vi har det altid fint varmt, jeg vil nemlig helst gå med bare tæer året rundt inden for.

Det er nok også vores problem....vi er ikke de store tøjmennesker, så bare ben og tæer, er sådan vi har det bedst, men ser ud til det ikke fungerer nu..

Og så hjælper det desværre ikke at mit badeværelse ikke er isoleret...den æder bare så meget...øv...

Anmeld

31. januar 2010

Anja

Eva skriver:

Det er nok også vores problem....vi er ikke de store tøjmennesker, så bare ben og tæer, er sådan vi har det bedst, men ser ud til det ikke fungerer nu..

Og så hjælper det desværre ikke at mit badeværelse ikke er isoleret...den æder bare så meget...øv...

Ja, det koster lidt ekstra, men vi er alle (på nær manden) glade for at gå rundt uden strømper og drengene render ofte rundt i boksershort fordi de ikke gider have bukser på. Det er jo en vanesag, men vi vælger altså at betale for det.

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

Anja skriver:

Ja, det koster lidt ekstra, men vi er alle (på nær manden) glade for at gå rundt uden strømper og drengene render ofte rundt i boksershort fordi de ikke gider have bukser på. Det er jo en vanesag, men vi vælger altså at betale for det.

Sådan er mine unger også.. og jeg har jo ingen mand, så det styrer jeg selv...

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

Joan ( Smallie ) skriver:

Vi fyre med koks og har omkring 21 grader i huset som er 205 kvm og det kan gøres for under 10000 om året.

jeg kan huske at da vi havde brændeovn der kostede det os kun benzin for nogle få hundrede at varme op, men det er jo ikke den bedste måde hverken for inde eller ude miljøet...

Knus..

Anmeld

31. januar 2010

lollandpigen

vi har heldigvis brændefyr og fyre emd brænde... Vi kan købe billigt brænde hvis min kæreste selv fælder og skære det. Vi køber brænde for 3000 om året og har cirka 25 grader i huset så det er skønt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.