Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tasse skriver: puhh ja jeg var på fg her i sidste uge med regelmæssige veer, og tænkte jaaaer nu det nu.. men nej nej det var bar modnings veer, og dem ku jeg ha op til 14dg sagde hun..jeg har så oss haft dem hele tiden næsten efter men ikke videre regelsmæssige..håber snart der sker noget herog med dig også da..det med bækkenløsningen tror jeg har foregået længer tid for har længe haft rigtig rigtig ondt.. men det var så jdm på fg der fandt ud a detså jeg ska ud a ha et bækken/mavebælte
puhh ja jeg var på fg her i sidste uge med regelmæssige veer, og tænkte jaaaer nu det nu.. men nej nej det var bar modnings veer, og dem ku jeg ha op til 14dg sagde hun..jeg har så oss haft dem hele tiden næsten efter men ikke videre regelsmæssige..håber snart der sker noget herog med dig også da..det med bækkenløsningen tror jeg har foregået længer tid for har længe haft rigtig rigtig ondt.. men det var så jdm på fg der fandt ud a detså jeg ska ud a ha et bækken/mavebælte
Puha din stakkels Var også på FG den ene uge og fik at vide at jeg skulle tage hjem og slappe af, for jeg var i fødsel, men de gik i sig selv igen Såh er spændt på hvornår det sker
for der snart sker noget med os
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sabrina17 skriver: Puha din stakkels Var også på FG den ene uge og fik at vide at jeg skulle tage hjem og slappe af, for jeg var i fødsel, men de gik i sig selv igen Såh er spændt på hvornår det sker for der snart sker noget med os
fik også besked på a skulle slappe a og fik så noget med hjem a sove på.. det blev jeg da bare syg af at tage:shåber snart der sker noget, for han sover meget a tiden nu så tror han samler kræfter.. der er ''kun'' en uge til termin idag
håber oss snart der sker noget med oss
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128