Kontanthjælp - barselsdagpenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.339 visninger
31 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Hejsa..

Nu ved jeg jo der er flere herinde der er på kontanthjælp og tænkte om I lige kunne hjælpe mig

Jeg er på kontanthjælp og jeg går jo så på barsel, når jeg har født - selvfølgelig, men men men...

Hvad er satsen når man er forsørger???

Jeg synes jeg kan læse mig frem til jeg vil få 13.059,- før skat og ca. 10.000,- efter skat.. Men kan det virkelig passe det er så meget???

Jeg synes jeg har fået fortalt jeg kun ville stige med 1.500,- pr. måned, efter jeg har født!

Og tak på forhånd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

LRJ

Sabrina17 skriver:

Hejsa..

Nu ved jeg jo der er flere herinde der er på kontanthjælp og tænkte om I lige kunne hjælpe mig

Jeg er på kontanthjælp og jeg går jo så på barsel, når jeg har født - selvfølgelig, men men men...

Hvad er satsen når man er forsørger???

Jeg synes jeg kan læse mig frem til jeg vil få 13.059,- før skat og ca. 10.000,- efter skat.. Men kan det virkelig passe det er så meget???

Jeg synes jeg har fået fortalt jeg kun ville stige med 1.500,- pr. måned, efter jeg har født!

Og tak på forhånd...

det skal nok passe det er det min sagsbehandler har sagt til mig, og hun har os regnet ud hva jeg ville få efter Skat

Anmeld

28. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

det skal nok passe det er det min sagsbehandler har sagt til mig, og hun har os regnet ud hva jeg ville få efter Skat

synes bare det lyder af meget

Anmeld

28. januar 2010

LRJ

Sabrina17 skriver:

synes bare det lyder af meget

ja men det er så du kan forsørge dit barn (man regner jo med et barn koster omkring 2500 i måneden når det er under 3 år )

Anmeld

28. januar 2010

Kvindemin

Lone H. skriver:

ja men det er så du kan forsørge dit barn (man regner jo med et barn koster omkring 2500 i måneden når det er under 3 år )

Hvad med 2 børn og kontanthjælp, er det det samme??

Anmeld

28. januar 2010

kiroo

jeg får det samme i kontant hjælp her efter jeg har født, som jeg fik før jeg fødte...?

Kitt med pigerne Keshia på 5år og Keira på 4 mdr.

Anmeld

28. januar 2010

kiroo

hvorhar du læst at du ville få mere?

Anmeld

28. januar 2010

LRJ

Chritinap skriver:

Hvad med 2 børn og kontanthjælp, er det det samme??

Det er desværre det samme som hvis du har et barn måtte li ringe til mor og hører om det

Anmeld

28. januar 2010

LRJ

kiroo skriver:

hvorhar du læst at du ville få mere?

du fik vel os forsørgertillæg før ? fordi du har en datter mere ?

Anmeld

28. januar 2010

Kvindemin

kiroo skriver:

jeg får det samme i kontant hjælp her efter jeg har født, som jeg fik før jeg fødte...?

Det har jeg ikke læste nogen steder. Det var et spørgsmål. Men hvad for man på kontanthjælp, på barsel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.