Det der med navne ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

mor_sabina

DianaMoar skriver:

Ahh ikke lige mig 

Knus Diana og Lucas 210209

Måske også en anelse for specielt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Diana...

mor_sabina skriver:

Måske også en anelse for specielt

Hi hi til mig er det 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

28. januar 2010

Corn

Vores drenge starter begge med A, men det er ikke et bevidst valg.

Andreas kom bare til os da vi lå på patienthotellet, og Anton passede bare skønt til den ligge tykke prop der kom ud

Vi har dog aftalt at vores sommerbaby IKKE skal starte med A , for vi klokker i forvejen rundt i de to andres navne, hvilket er dødirriterende for både os og dem.

Men synes gerne det er en bestemt lyd eller klang man falder for. Kunne nemlig bedst forestille mig at vi falder for endnu et navn med A, bare ikke som forbogstav.

Majken 17+6

Anmeld

28. januar 2010

Honningblomst

Macaab skriver:

Vores drenge starter begge med A, men det er ikke et bevidst valg.

Andreas kom bare til os da vi lå på patienthotellet, og Anton passede bare skønt til den ligge tykke prop der kom ud

Vi har dog aftalt at vores sommerbaby IKKE skal starte med A , for vi klokker i forvejen rundt i de to andres navne, hvilket er dødirriterende for både os og dem.

Men synes gerne det er en bestemt lyd eller klang man falder for. Kunne nemlig bedst forestille mig at vi falder for endnu et navn med A, bare ikke som forbogstav.

Majken 17+6

Det hjælper nu ikke meget selvom de starter med noget forskelligt... her lyder det ofte....Kontram eller Berrad... og ellers så når jeg lige at nævne de to andres før jeg rammer rigtigt... fokus....

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Anmeld

28. januar 2010

Corn

Eva skriver:

Det hjælper nu ikke meget selvom de starter med noget forskelligt... her lyder det ofte....Kontram eller Berrad... og ellers så når jeg lige at nævne de to andres før jeg rammer rigtigt... fokus....

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Min mor har også gjort den helt stor da jeg boede hjemme:

Katja (min søster) nej, Leif (min far) nej Eddie (hunden) MAJKEN DER ER MAD!!!!!

Håber ikke ordsproget, hvad hjertet er fuld af, løber munden over med, for så er jeg virkelig lavt rangerende

Anmeld

28. januar 2010

Vial

Det må godt klinge lidt, da man jo gerne skulle kunne nævne alle sine børns navne uden at knække tungen

Får jeg en dreng og en pige, så bliver det Merle My og Villads. Altså to "bløde" navne, men ret forskellige, da pigen får to navne.

Så mere ens skal det heller ikke være.

Bliver det to piger, så får de begge to navne: Merle My & Silke Jo. To drenge, så bliver det Alvin & Villads.

Kan bare ikke finde mellemnavne til drengene - og synes også at de robuste nok alene.

Anmeld

28. januar 2010

Vial

Macaab skriver:

Katja (min søster) nej, Leif (min far) nej Eddie (hunden) MAJKEN DER ER MAD!!!!!

Håber ikke ordsproget, hvad hjertet er fuld af, løber munden over med, for så er jeg virkelig lavt rangerende

Ha ha - den klarede min mor med bare at råbe Skaaater. Så var vi fire mennesker som svarede i kor

Anmeld

28. januar 2010

Sees

Macaab skriver:

Hahahahaha - Ja den har min mor dælme også lavet tit..
"Mai, Jane, Julie - METTE forhelved!!"

~*|Mette & Emil 260509 | * ~

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.