iiih sikke en lettelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

nej er det sandt?? æææh, ulovligt, siger du

...ja, Søren siger at det vist er ulovligt, øvbøv

Ja jeg tænkte det nok! Ihh hvor er det surt, altså også. Jeg ved heller ikke, om man kan aflevere det tilbage på apoteket igen, det må jeg prøve at undersøge. Jeg kan ikke lade være med at tænke over, at det på en eller anden måde er nogle babyer som ligger i mit skab, men som aldrig bliver det noget, fordi de bare ligger og samler støv, jeg ved godt, at det er en fjollet tanke, men kan ikke lade være med at tænke den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Dictes mor

Og apoteket vil ikke tage det tilbage, surt sjov, især fordi det dengang var apoteket, der lavede en fejl, fordi de udleverede al medicin til tre forsøg, selvom jeg kun ville have til et forsøg. Så vi brugte jo over 4000 kr. på det. Jeg spurgte hende, om jeg måtte give det til en veninde, og det ville hun bestemt ikke anbefale, så vi må hellere holde os til loven. Det eneste hun kunne gøre var at destruere det for mig, så jeg gemmer det, og ser hvornår jeg skal bruge noget til nr. 2, og så bruger jeg det der, det har heldigvis lang holdbarheds dato.

Men et lille råd, find ud af præcis hvor meget du skal købe til et enkelt forsøg bare, for det kan de ikke finde ud af på apoteket, og det ville da være dumt, hvis I skulle spilde pengene.

Anmeld

29. januar 2010

oo

Majastina skriver:

Og apoteket vil ikke tage det tilbage, surt sjov, især fordi det dengang var apoteket, der lavede en fejl, fordi de udleverede al medicin til tre forsøg, selvom jeg kun ville have til et forsøg. Så vi brugte jo over 4000 kr. på det. Jeg spurgte hende, om jeg måtte give det til en veninde, og det ville hun bestemt ikke anbefale, så vi må hellere holde os til loven. Det eneste hun kunne gøre var at destruere det for mig, så jeg gemmer det, og ser hvornår jeg skal bruge noget til nr. 2, og så bruger jeg det der, det har heldigvis lang holdbarheds dato.

Men et lille råd, find ud af præcis hvor meget du skal købe til et enkelt forsøg bare, for det kan de ikke finde ud af på apoteket, og det ville da være dumt, hvis I skulle spilde pengene.

ja bestemt! jeg har allerede for længe siden fortalt Søren om at I fik alt alt for meget medicin udleveret, så det er vi meget opmærksomme på

Anmeld

29. januar 2010

msax

kommer lige med bemærkning til om det er ulovligt... Mener kun det er forbudt at videre sælge det.

Hvis det er den samme medicin som lægenordinerer til dig, vil jeg umiddelbart ikke betænke mig ved at tage imod det. Såfremt det ikke er åbnet og opbevaret korrekt

Men spørg din læge om den præcise dosis, mærke osv, og er det den HELT samme så ville jeg da tage imod tilbuddet.

Det skal måske lige siges at jeg læser lægemiddelvidenskab.

Anmeld

29. januar 2010

oo

sejt, tak msax!

jamen, jeg vil bestemt ikke sige nej til medicinen, hvis du (majastina) vil af med den. men måske skal I have nummer 2 en dag og så er den rar at have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.