iiih sikke en lettelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

oo

vi vil jo meget meget gerne igang med IVF snart, men vi har været nødt til at være realistiske og sige, at vi tidligst kunne starte til marts, da vi har nogle rådne regninger (fx vand og el) i denne måned, der simpelthen gør, at vi ikke kan få råd til at købe medicinen til IVF behandlingen (jeg er lige startet forfra på mit sygesikringsopsparing, så det er jo fuld pris denne første gang). vi har begge to været dybt frustrerede over det, mig fordi jeg bare gerne vil NU og Søren fordi han kan mærke på mig, at jeg er dybt utålmodig og han kan ikke gøre hverken til eller fra. Vi har ikke nogen vi kan spørge om et lån, Sørens forældre er døde og min mor har ikke voldsomt god økonomi og hun har desuden aldrig sagt ja til at låne mig penge før (vi er 4 børn, så der er en del der skal have når der gives og så skal hun desuden holde stor fødselsdagsfest for sig selv og sin mand i februar). Ja, og så har vi det bare heller ikke godt med at låne pengene nogen steder, selvom der sikkert er nogen der vil tilbyde os dem, hvis vi spurgte. vi involverer slet ikke familie og venner i den side af behandlingsproblemerne, så der er ingen der ved at vi har været nødt til at acceptere at udskyde opstart i IVF.

så for ti minutter siden modtager jeg denne sms:

"Hej Trine. Jeg vil gerne have at du sender dit konto og reg nummer, da jeg gerne vil donere 1000 kr til jeres næste baby projekt. Eller hvad I nu beslutter at bruge pengene til, det bestemmer I selv. Jeg ville ønske jeg havde mere men det er det jeg kan undvære. De andre får ikke noget i denne omgang så det er ikke noget du behøvs at fortælle dem. Knus mor"

Jeg begyndte bare at hyle af lettelse! altså...min mor er sgu ikke på top ti listen over de bedste mødre i verden, men nogle gange overrasker hun mig fuldstændig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

NaFe

Vor er det dog bare skønt... Dejligt når folk kan overraske en på sådan en positiv måde.

Anmeld

28. januar 2010

JustAnotherName

Det var dog en skøn håndsrækning og en varmende tanke og handling.

Dejligt med sådanne glædelige overraskelser nu og da....

Anmeld

28. januar 2010

Milka

hvor er det fedt!! er det nok penge – og hvornår starter i så?

Anmeld

28. januar 2010

oo

for søren mand! så fik vi en ny sms hvor hun skrev at kontoen så bedre ud end forventet, så hun overførte istedet 2000 kr! jeg begyndte at græde igen og Søren sagde "du kan godt skrive til din mor, at jeg gir en lapdance med det hele næste gang vi ses"

så håber jeg eddermamer der er plads til os på klinikken!! mit hjerte danser bare rundt

(og så må den forbandede menstruation godt snart starte, så jeg kan ringe og tilmelde mig behandling!!)

Anmeld

28. januar 2010

oo

Milka skriver:

hvor er det fedt!! er det nok penge – og hvornår starter i så?

vi fik at vide af Randi, at det ville blive max 2000 kr og fra andre herinde kan jeg forstå at det lige er blevet ca 2000 kr, så nu hvor hun istedet har overført det beløb, så har vi helt hundrede nok til at starte så snart som overhovedet muligt

Anmeld

28. januar 2010

ChatH

Hvor er det bare fedt for jer!!!! Dejligt at i kan komme igang. Jeg krydser hvad der krydses kan her hos os. Mange kram fra mig og tøserne.

Anmeld

28. januar 2010

Milka

så kan det jo gå hurtigt lige pludselig! det bliver prikken over i'et i ns babyboomet 

Anmeld

28. januar 2010

oo

Milka skriver:

så kan det jo gå hurtigt lige pludselig! det bliver prikken over i'et i ns babyboomet 

ark! jeg mister forstanden af sommerfugle i maven hvis DU ligefrem er helt positiv

Anmeld

28. januar 2010

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

vi fik at vide af Randi, at det ville blive max 2000 kr og fra andre herinde kan jeg forstå at det lige er blevet ca 2000 kr, så nu hvor hun istedet har overført det beløb, så har vi helt hundrede nok til at starte så snart som overhovedet muligt

FEDT!! Hvor er det skønt for Jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.