Hvad er dit must do i berlin?... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

katrine26

Zafir skriver:

Altså faktisk havde vi tænkt os at køre. Men så ville vi lige tjekke hvad flybilletterne kostede. og selvom vi vælger at tage hjem søndag AFTEN istedetfor formiddag, så er det stadig billigere end at køre derned med færge og det hele.

Vi kommer til at gi 1788 i alt, pga de tidspunkter vi rejser frem og tilbage på. Men vi kunne have fløjet for det halve faktisk.

Jeg var inde på mr.jet.

ok.det var da ikke så galt er også nogenlunden det samme jeg har fundet frem til, men kan se det er billiger at rejse hjem om mandagen eller andre hverdage så tror det bliver fem dage vi er der i steden for 3. ( kan jo bo gratis dernede.) og vi har begge fri op til påske. så det skal nok blive godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

katrine26

signe117 skriver:

dsb har særlige tilbud på direkte tog til Berlin fra både Århus og Kbh (og stationer på vejen, vi tar feks med fra Kolding 

349 kr hver vej, der er begrænset antal og man kan bestille tre mdr før afgang...

http://www.dsb.dk/Om-billetter-og-kort/Udland/Billetter/DSB-Orange-Tyskland/

Ok. det lyder da super billigt. og hyggeligt. men er det et tilbud eller noget de har altid for for selvom det næsten er sikkert vi kan bor dernede i hans onkels lejlighed så venter jeg endnu på et 100% svar.

katrine26

Anmeld

28. januar 2010

signe117

katrine26 skriver:

Ok. det lyder da super billigt. og hyggeligt. men er det et tilbud eller noget de har altid for for selvom det næsten er sikkert vi kan bor dernede i hans onkels lejlighed så venter jeg endnu på et 100% svar.

katrine26

de har dem hele tiden - men ring ind så snart du ved hvornår, for der er ret begrænset antal. hvis I har mulighed for at rejse på nogle dage der ikke lige er weekend er der nok større chancer

som sagt: man kan bestille fra tre måneder før rejsen...

og ja det er rigtig dejligt at rejse med toget, man kan bare slappe af og sidder behageligt - vi har feks haft computeren med og set film på turen 

sidst vi var afsted rejste vi faktisk på 1. klasse fordi de helt billige var udsolgt - men det kostede så også kun 599 pr pers istedet  

Anmeld

29. januar 2010

katrine26

signe117 skriver:

de har dem hele tiden - men ring ind så snart du ved hvornår, for der er ret begrænset antal. hvis I har mulighed for at rejse på nogle dage der ikke lige er weekend er der nok større chancer

som sagt: man kan bestille fra tre måneder før rejsen...

og ja det er rigtig dejligt at rejse med toget, man kan bare slappe af og sidder behageligt - vi har feks haft computeren med og set film på turen 

sidst vi var afsted rejste vi faktisk på 1. klasse fordi de helt billige var udsolgt - men det kostede så også kun 599 pr pers istedet  

ja var lige et smut fordi dsb hjemmeside igår og det er da utroligt billigt.

har s-more så kan få 10% rabat så tror også jeg strækker mig og køber 1klasse .

katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.