Hvad er dit must do i berlin?... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg skal jo snart derned på kærestetur med manden

Jeg vi skal i tv-tårnet og spise

Også skal vi spise is på http://www.gelato-berlin.de

Men hvad skal man ellers? Når man bare er 2? Hvad ville du bare lige ABSOLUT gøre i Berlin i en forlænget weekend?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

otlitrom

Jeg kigger lige med. Vi har snakket om at årets sommer- eller efteråsferie skal gå til Berlin. Det skulle være en fantatisk by! :)

* * * * * ** * * K I T T Y * * * * * * * * *

Anmeld

28. januar 2010

TbCp

Zafir skriver:

Men hvad skal man ellers? Når man bare er 2? Hvad ville du bare lige ABSOLUT gøre i Berlin i en forlænget weekend?

Jamen Kurfurstendam skal man selvfølgelig gå lidt op og ned af
Og er i til det lidt platte så er et besøg på "Das Klo" alletiders til en lille drink

Hmm ja hvad søren er der ellers, der er jo så meget historisk at kigge på hvis man er til det og ellers et smut til Charlottenburg, der er så køøøønt

TINA 

Anmeld

28. januar 2010

TbCp

Det er næsten pinligt for jeg har været i Berlin et HAV af gange... men hvad pokker så vi?!?

Jeg synes bare det var fedt at være der og opleve det

KaDeWe skulle vist være et af europas største shoppingcentre.... mener det ligger på Kurfurstendam

TINA 

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

TbCp skriver:

Det er næsten pinligt for jeg har været i Berlin et HAV af gange... men hvad pokker så vi?!?

KaDeWe skulle vist være et af europas største shoppingcentre.... mener det ligger på Kurfurstendam

TINA 

Ja, det har jeg også fået atvide, er en god idé at se

Anmeld

28. januar 2010

Sisley

Ja, "Das Klo" er sjovt!

Og så skal i da en tur i Wintergarten (varieteshow - man kan også spise der). KaDeWe er også et must og en tur i Zoo, hvis vejret er godt. Hvis man er til museer kan jeg anbefale Pergamonmuseet på Museumsinsel.

Anmeld

28. januar 2010

Susan1978

TbCp skriver:

TINA 

Det gør det også i den ende hvor Europa centret også  ligger.

Anmeld

28. januar 2010

katrine26

Zafir skriver:

Ej hvor sjovt troede slet ikke berlin var så popelær en by. skal også derned med kæresten her i slut marts vil nemlig købe en tur til ham i fødselsdags gave og valgte faktisk berlin fordi hans onkel har en lejlighed der hvor vi kan bo gratis, så det var pengepungen der trykket men fedt at der er så mange fede ting man kan oplever, nu glæder jeg mig endnu mere og håber også han bliver glad for gaven.

katrine26

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

katrine26 skriver:

Ej hvor sjovt troede slet ikke berlin var så popelær en by. skal også derned med kæresten her i slut marts vil nemlig købe en tur til ham i fødselsdags gave og valgte faktisk berlin fordi hans onkel har en lejlighed der hvor vi kan bo gratis, så det var pengepungen der trykket men fedt at der er så mange fede ting man kan oplever, nu glæder jeg mig endnu mere og håber også han bliver glad for gaven.

katrine26

Jeg gav min mand turen i julegave

Han blev rigtig glad. Vi har talt læææææææænge om at vi ville til berlin. Så fandt jeg ud af at vi har lejligheder dernede i forbindelse med mit arbejde Så det er jo kanon. Det er ikke så dyrt. Og den ligger vidst ret godt den lejlighed vi skal ned i. LIge i nærheden af Berlin Mitte...

Anmeld

28. januar 2010

Mutti2B

I skal da på Unsicht-Bar restaurant i Berlin. Det er en restaurant hvor tjenerne er blinde og man spiser i bælgragende mørke. Det skulle være noget af en sanse oplevelse og vi skal helt sikkert derhen når vi tager til Berlin. (Tip: det vil være en go ide at bestille bord i go tid)

http://www.unsicht-bar-berlin.de/unsicht-bar-berlin-v2/en/html/home_1_idea.html

Rigtig go tur  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.