Min 1 Kage.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

bondepigen skriver:

Så flot.

Tak

Jeg går og venter på muligheden for, at lave en til

Tror jeg vil lave en for sjov til min lille nevø, men hvilken farver....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Bondepigen

Alexis skriver:

Tak

Jeg går og venter på muligheden for, at lave en til

Tror jeg vil lave en for sjov til min lille nevø, men hvilken farver....

Hvilke farver bruger du? Altså alm. frugtfarve eller er det pastafarver?

Alm. frugtfarve fås jo i blå osse... Kan ikke huske om det er grøn eller gul der ikke findes mere... Ellers kan man købe pasta eller bolsjefarver i panduro... eller bestille pastafarver over nettet, som flere herinde har gjort. Så er prisen ca. det halve af hvad det koster i panduro...selv med fragt oveni...

Anmeld

2. februar 2010

Hvilke farver bruger du? Altså alm. frugtfarve eller er det pastafarver?

Alm. frugtfarve fås jo i blå osse... Kan ikke huske om det er grøn eller gul der ikke findes mere... Ellers kan man købe pasta eller bolsjefarver i panduro... eller bestille pastafarver over nettet, som flere herinde har gjort. Så er prisen ca. det halve af hvad det koster i panduro...selv med fragt oveni...

Generelt bruger jeg Pastafarver. Synes ik det er så dyrt i forhold til, hvor effektivt det er. Fondanten bliver simpelthen så farvemættet af det. Jeg køber det på Gl. Kongevej i The og Kaffe butikken. Der har de et fint udvalg af Wiltons pastafarver. De koster 39 kr hos dem. Det synes jeg er ok.

Jeg tror det er den Gule frugtfarve der ikke findes længere. Den grønne har jeg nemlig set for nylig.

Anmeld

2. februar 2010

Bondepigen

Alexis skriver:

Generelt bruger jeg Pastafarver. Synes ik det er så dyrt i forhold til, hvor effektivt det er. Fondanten bliver simpelthen så farvemættet af det. Jeg køber det på Gl. Kongevej i The og Kaffe butikken. Der har de et fint udvalg af Wiltons pastafarver. De koster 39 kr hos dem. Det synes jeg er ok.

Jeg tror det er den Gule frugtfarve der ikke findes længere. Den grønne har jeg nemlig set for nylig.

Ok, jamen så har du jo helt styr på farverne...

Anmeld

2. februar 2010

bondepigen skriver:

Ok, jamen så har du jo helt styr på farverne...

Yep, det var mere hvilken farver der kunne være sjove at lege med til en lille dreng på 6 mdr.

Anmeld

2. februar 2010

Bondepigen

Alexis skriver:

Yep, det var mere hvilken farver der kunne være sjove at lege med til en lille dreng på 6 mdr.

Ja, den må du nok selv ligge og rode med

Men blå er jo altid god til en dreng..

Eller lav et tog eller et skib eller noget. Det vil jeg nemlig gerne se...hehe

Anmeld

3. februar 2010

bondepigen skriver:

Ja, den må du nok selv ligge og rode med

Men blå er jo altid god til en dreng..

Eller lav et tog eller et skib eller noget. Det vil jeg nemlig gerne se...hehe

Uh en båd lyder som en rigtig god ide, men tror måske det bliver for svært som anden kage (Det skulle ikke afholde mig fra at prøve)

Hmmm Så skulle det næsten være et piratskib

Anmeld

3. februar 2010

Bondepigen

Alexis skriver:

Uh en båd lyder som en rigtig god ide, men tror måske det bliver for svært som anden kage (Det skulle ikke afholde mig fra at prøve)

Hmmm Så skulle det næsten være et piratskib

Jaaa, prøv det. Er sikker på du sagtens kan, når din første kage blev så flot!!!

Anmeld

3. februar 2010

bondepigen skriver:

Jaaa, prøv det. Er sikker på du sagtens kan, når din første kage blev så flot!!!

Snedige Bondepige, du har fået mig overtalt Skal lige finde tid til at lave den - evt. i weekenden, så skal jeg nok ligge billeder op - hvis det ellers går godt

Anmeld

3. februar 2010

jillkolsbjerg

Alexis skriver:

Perfekt er den ikke, men synes alligevel jeg havde gjort det ret godt for et første forsøg!!

den er da super flot...den kan du godt være tilfreds med;-)

knus jill 31+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.