Min 1 Kage.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.964 visninger
31 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Perfekt er den ikke, men synes alligevel jeg havde gjort det ret godt for et første forsøg!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

den er da helt vildt fin!!!!

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

Ai hvor er den fin!! Den er rigtig sød. God idé!!

Var det de dersens baby-blocks???

Anmeld

28. januar 2010

Tullebobs

Wauw- det er dælme et af de fineste første forsøg, som jeg har set - godt gået

Anmeld

28. januar 2010

Ox.

Wow! Super flot!

Anmeld

28. januar 2010

Tjuls

Den er da super fin..

Anmeld

28. januar 2010

Zafir skriver:

Ai hvor er den fin!! Den er rigtig sød. God idé!!

Var det de dersens baby-blocks???

Jah det var det lige præcis. Var lidt op at slås med dem, men det gik ok. Jeg er ihvertfald selv ret stolt!

Næste gang håber jeg, at jeg har haft råd til at købe firkantede kageforme til formålet. Tror det gør det en del nemmere at have med at gøre.

Min tyllepose gik desværre i stykker midt i det hele, så måtte ty til plastikpose for at kante. Så kanterne blev langt fra perfekte, men det gik og de blev rigtig glade for den!  (Det var jo en overraskelse)

Det kribler i fingrene for at komme igang med en til! (Godt jeg har en masse rester liggende. Hehe.

Anmeld

28. januar 2010

Tak allesammen, dejligt med respons af den gode slags. Hehe. 

Er egentlig også meget tilfreds! Det må jeg gøre igen for det var bare SÅ sjovt!!

Kunne godt tænke mig, at lave en baby.dk kage ved lejlighed. Måske vi skal lave stor kage dag???

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

Alexis skriver:

Jah det var det lige præcis. Var lidt op at slås med dem, men det gik ok. Jeg er ihvertfald selv ret stolt!

Næste gang håber jeg, at jeg har haft råd til at købe firkantede kageforme til formålet. Tror det gør det en del nemmere at have med at gøre.

Min tyllepose gik desværre i stykker midt i det hele, så måtte ty til plastikpose for at kante. Så kanterne blev langt fra perfekte, men det gik og de blev rigtig glade for den!  (Det var jo en overraskelse)

Det kribler i fingrene for at komme igang med en til! (Godt jeg har en masse rester liggende. Hehe.

Altså jeg har virkelig også tænkt meget over det. HVordan du ville få pakket de der små firkanter ind i mmf. Men det ser ud tila t være gået meget godt.

Jeg syntes absolut det er en rigtig fin start Og noget at bygge på

Anmeld

28. januar 2010

Zafir skriver:

Altså jeg har virkelig også tænkt meget over det. HVordan du ville få pakket de der små firkanter ind i mmf. Men det ser ud tila t være gået meget godt.

Jeg syntes absolut det er en rigtig fin start Og noget at bygge på

Ja det drillede også noget. Men gik ok. Ikke alle blev lige flotte, men det kunne jeg nok heller ikke forvente for første forsøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.