Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis skriver: Ja det drillede også noget. Men gik ok. Ikke alle blev lige flotte, men det kunne jeg nok heller ikke forvente for første forsøg.
Ja det drillede også noget. Men gik ok. Ikke alle blev lige flotte, men det kunne jeg nok heller ikke forvente for første forsøg.
Altså absolut et HÆDERLIGT førsteforsøg
Jeg har tænkt meget over konceptet, da jeg skal lave kage til min venindes datters navngivningsfest nemlig ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Altså absolut et HÆDERLIGT førsteforsøg Jeg har tænkt meget over konceptet, da jeg skal lave kage til min venindes datters navngivningsfest nemlig ...
Tror sagtens du kan finde ud af det Man skal bare sørge for, at firkanterne er så præcise som muligt i formen. Så er resten bare at prøve sig lidt frem med Fondanten. Knus.
Alexis skriver: Tror sagtens du kan finde ud af det Man skal bare sørge for, at firkanterne er så præcise som muligt i formen. Så er resten bare at prøve sig lidt frem med Fondanten. Knus.
Men du skar del vel ud så de sådan er foldet ned, der er ikke noget der overlapper vel?
Zafir skriver: Men du skar del vel ud så de sådan er foldet ned, der er ikke noget der overlapper vel?
Så hvad er foldet ned? Fondanten?
Hvis du mener, om jeg lagde Fondanten ned over i et stykke, og så tilpassede det, så ja
SUPER FLOT... nej hvor er du god...
Jeg syntes den er rigtig flot..
Hold da op hvor er den flot
Og den ser ud til at smage helt fantastisk
Jeg er også meget stolt Er glad for at den blev ok vellykket og var fin nok til at servere
Den smagte super godt.
Bestod af choko bunde, lime mousse, jordbær mousse. Smurt op med MSUCF MUMS
Så flot.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128