Caroline86 skriver:
ja, han bliver en skøn bedstefar 
Og så tror jeg virkelig også det betyder meget for Daniel at der endelig er en MAND der støtter ham i de beslutninger han træffer, men samtidig stiller nogle hårde spørgsmål.
Daniel plejer jo at sige "det er godt jeg har dine forældre" for det har indtil nu været dem der har støttet ham... Men nu er der nogen lidt tættere på!
Men mine forældre er stadig vores største støtter og det vil de nok altid være.. også derfor det bliver rart at flytte derover til sommer!
årrh fantastisk søde, at han vil blive en god bedste far 
ja det kan jeg godt forstå, hvis han aldrig er blevet det af sin rigtigt far, og dejligt at der er kommet en så han også føler sig godt tilpas med så, det da bare dejligt..
der er også flere (ikke lige så tæt på) der ike vil havde noget med mathias at gøre, efter han har fundet mig som kæreste, da jeg jo har malou, og han biologisk set ikke er hendes far, selvom han selv og hans forældre syntes det, samt min familie.. men det er bare så træls med sådanne mennersker, men søde ved godt det er svært, men glæd dig over laura alligevel får en bedste far 
Anmeld