Regnslag i Daplejen - må i...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

BOBS

AnjaM skriver:

Så blev det bekræftet - der må IKKE bruges regnslag her i kommunen.. Så er det altså bare IND med min lille pige..

så blev det opklaret... selvf. skal hun ikke stå ude i regnen og blive våd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Bondepigen

BOBS skriver:

det er jeg kommet til en enkelt gang da jeg stod med et pludseligt dødsfald på mit arbejde, og havde bare ingen at ringe til, der kunne hente trolden, og den dag lukkede dp tidligere......heldigvis er det bare en dejlig dp mor der sagde...det skal du ikke tænke på....havde jeg skullet noget har jeg autostol stående hun kan bruge, og så havde jeg bare taget hende med.....kan godt forstå dig sådan noget kan man ikke bare gå fra...det ville jeg jo ikke ønske hvis det var mig der f.eks. var pårørende...

Ikke at jeg nogensinde vil stå i den situation igen og kommer aldrig til det....men hvor blev jeg glad og lidt rørt....og det gik op for mig, hvor jeg har hende henne.....

mvh en bobs der var MEGET flov

Det er jo sådan en DP'er bør være... Men selvfølgelig er der nogle forældre, som skider højt og flot på DP'erens åbningstider...og DET må være trælst...

Anmeld

28. januar 2010

BOBS

bondepigen skriver:

Det er jo sådan en DP'er bør være... Men selvfølgelig er der nogle forældre, som skider højt og flot på DP'erens åbningstider...og DET må være trælst...

ja det er der helt sikkert vil nu ikke kategorisere mig ind under den gruppe

Anmeld

28. januar 2010

Bondepigen

BOBS skriver:

ja det er der helt sikkert vil nu ikke kategorisere mig ind under den gruppe

Nej, selvfølgelig er du ikke i den gruppe. Det her var jo helt specielt og fuldt ud forståeligt... og sidder man fast i en snedrive er det jo osse forståeligt... Der kan jo være så meget, tænkte mere på dem, der bare gør det hele tiden og så igen...

Anmeld

28. januar 2010

BOBS

bondepigen skriver:

Nej, selvfølgelig er du ikke i den gruppe. Det her var jo helt specielt og fuldt ud forståeligt... og sidder man fast i en snedrive er det jo osse forståeligt... Der kan jo være så meget, tænkte mere på dem, der bare gør det hele tiden og så igen...

ja det må være irreterende....nej hun er virkelig en god en...kan huske jeg tænkte 30 års jubilæum jesus f...... christ

så er det sikkert sådan en hvor de dårligt må trække vejret....men nej hun er bare en ener....

men du har fuldstændig ret (især når man tænker på hvor LANG deres arbejdsdag er!), og også en af grundene til at jeg skal tættere på den lille trold

og så skulle der have været en hel masse smileys her men er lige ved at finde ud af at hente dem igen haha

Anmeld

28. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

astrid har regnslag og fluenet med i barnevognen..
Hendes faste DP'er har et overdækket sted til dem alle og stå, men det er ikke alle DP'er der har det, og derfor må de i hvert fald her, gerne stå ude og sove med regnslag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.