Regnslag i Daplejen - må i...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Eva.. du har bare SÅ ret.. Regnslaget er også kun brugt minimalt herhjemme.. Sofie står i vores carport og sover, og regnslaget har kun været brugt hvis jeg har været afsted med barnevognen, og det har dryppet eller regnet...

Men jeg må jo tage en snak med hende i morgen..

Blev bare så chokkeret over, at finde min lille pige liggende i en drivvåd barnevogn.. det er jo ikke lige det man regner med, når man betror et andet menneske det dyrebareste man har..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Honningblomst

AnjaM skriver:

Eva.. du har bare SÅ ret.. Regnslaget er også kun brugt minimalt herhjemme.. Sofie står i vores carport og sover, og regnslaget har kun været brugt hvis jeg har været afsted med barnevognen, og det har dryppet eller regnet...

Men jeg må jo tage en snak med hende i morgen..

Blev bare så chokkeret over, at finde min lille pige liggende i en drivvåd barnevogn.. det er jo ikke lige det man regner med, når man betror et andet menneske det dyrebareste man har..

Det kan jeg sørme godt forstå du blev...men hun skal ind og stå, hvis du spørger mig..og det skal du bede om, det andet er da ikke godt nok..regnslag eller ej.

Knus til dig..

Anmeld

27. januar 2010

Corn

I vores kommune må DP ikke bruge regnslag....

Anmeld

27. januar 2010

LinLin

I Århus skal man ikke selv have barnevogn med... Har ikke tænkt på om der blev brugt regnslag, men tror det ikke...

David sov i barnevogn på en overdækket terrasse eller inde i derse garage. Da han blev større (>2 ½ år) sov han indenfor i en weekendseng

Anmeld

27. januar 2010

Bondepigen

Det er simpelthen bare ikke i orden!! Tænk hvis hun var blevet våd...hun ville jo blive iskold lynhurtigt...og gad vide, hvor længe hun kunne have stået der så, med den holdning din datters DP havde i dag....

"Hun havde ikke noget regnslag"...Hvad i alverden bilder hun sig ind!!! Sætter hun så osse ens barn udenfor døren , hvis man kommer f.eks 10 min. for sent.... "Jamen jeg havde fri..." 

Det der er et temmelig stort tillidsbrud efter min mening, og det kan ikke undskyldes... Ja, sådan ser jeg på det... 

P.S. Og selvfølgelig skal man ikke hente sit barn for sent, men det var for lige at sætte tingene på spidsen...

Anmeld

28. januar 2010

Englehår

Lige præcis, Bondepige... Det er et tillidsbrud det her.. Og jeg havde det heller ikke for godt med at aflevere hende i morges... I dag skal jeg hente hende inden hun skal sove, så hun kommer hjem i vores carport som hun plejer...

Men jeg ringer til dagplejepædagogen her í løbet af formiddagen for lige at få styr på fakta - om hun overhovedet MÅ bruge det skide regnslag...?? For hvis nej, så vil jeg forlange, at Sofie kommer ind og stå.. det tror jeg nu, at jeg vil gøre under alle omstændigheder.. Hun har jo pladsen..

Som skrevet før, så er det virkelig allerførste gang, at vi overhovedet har noget at sætte en finger på i forhold til vores DP.. og Sofie har gået der siden sommer, så det kom VIRKELIG bag på mig, at finde Sofie sådan..

Og desuden, så er jeg heller ikke vild med ideen om, at Sofie skulle tage hele sin middagslur under et regnslag.. Det var jo helt med vilje, at Sofie ikke havde regnslaget med - jeg var jo da overbevist om, at de ikke måtte bruge det..

Anja

Anmeld

28. januar 2010

Mira0911

Det har jeg godt nok aldrig hørt... Jeg har altid regnslaget til at være i lommen på barnvognen.. Og dagplejen har da brugt det...

Anmeld

28. januar 2010

Englehår

egtor også det er forskelligt fra kommune til kommune... Det kan jeg læse mig frem til, i hviert fald...

Men både min mand og jeg kan huske, at det er blevet sagt til kontaktmødet.. så jeg kan slet ikke forstå, at hun bruger det som 'undskyldning' for at Sofie var blevet våd...??

Jeg graver videre i det i dag... og så må jeg jo tage en god snak med DP..

Anmeld

28. januar 2010

Englehår

Så blev det bekræftet - der må IKKE bruges regnslag her i kommunen.. Så er det altså bare IND med min lille pige..

Anmeld

28. januar 2010

BOBS

bondepigen skriver:

P.S. Og selvfølgelig skal man ikke hente sit barn for sent, men det var for lige at sætte tingene på spidsen...

det er jeg kommet til en enkelt gang da jeg stod med et pludseligt dødsfald på mit arbejde, og havde bare ingen at ringe til, der kunne hente trolden, og den dag lukkede dp tidligere......heldigvis er det bare en dejlig dp mor der sagde...det skal du ikke tænke på....havde jeg skullet noget har jeg autostol stående hun kan bruge, og så havde jeg bare taget hende med.....kan godt forstå dig sådan noget kan man ikke bare gå fra...det ville jeg jo ikke ønske hvis det var mig der f.eks. var pårørende...

Ikke at jeg nogensinde vil stå i den situation igen og kommer aldrig til det....men hvor blev jeg glad og lidt rørt....og det gik op for mig, hvor jeg har hende henne.....

mvh en bobs der var MEGET flov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.