eller i hvert fald den min søn gør i.
Han har en mildest talt dårlig lærer og den gode han havde er langtidsyg, en anden han havde er på barsel og hun var klasselærer for parallelklassen...nu er min søns lærer stort set ind over alle timer i begge klasser og det magter hun slet, slet ikke...det ødelægger deres undervisning, der er aldrig lektier for, de kan ikke få vikarer til de to stillinger der mangler til og nu er der så tit han ikke har alle timerne i skolen eller kommer hjem helt frustreret.
Jeg er helt sikker på at de i dansk slet ikke kan det de skal i den klasse og jeg overvejer lidt at flytte ham til en andne skole...MEN, er det synd for ham...hvad skal vægtes højest....fagligheden, som helt sikkert bliver bedre i en anden skole eller det sociale, som fungerer nu og som jeg jo intet aner om i en anden skole? Og mon han kan lære noget når han ikke har sine venner og er i det nærmiljø han kender..
Hvad tænker I...hvad er vigtigt for jer og hvad skulle der ske for at I valgte at sende jeres børn ud i et skoleskift...og skal barnet bestemme?
Mange spørgsmål, men bliver så ked af at have en super intelligent dreng der ikke får brugt alle de evner han har...har dog læst at dem der har evnerne nemt indhenter det forsømte..
Knus Eva
Anmeld