hvor meget ved jeres mænd om fødsler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

Janep

nutche skriver:

tror det hænger meget sammen med at det er den første hvor han får lov til at være med. han var ikke sammen med moderen, da han fik sin ældste søn, så han nød virkelig vores forløb

ah ok... dejligt han ku være med ved det hele denne gang så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Lone Jakobsen

Janep skriver:

ah ok... dejligt han ku være med ved det hele denne gang så

ja det var også bare skønt at ha ham med var alene om de 3 første

Anmeld

26. januar 2010

Janep

Gittemor09 skriver:

Det er det bestemt også... ville slet ikke bytte ham for noget som helst i verden..!! han er bare rigtig god til at være der for os..!!

ja, der er ikke andet for..

og måske lyder det her dumt.. men nogle gange har vi selv svært ved at sidde ansigt til ansigt og snakke omkring tingene, men så skriver vi et brev til hinanden.. og jeg synes at det virker lige så godt...

åh hvor lyder det dejligt blir helt glad når jeg høre sådan noget

jah jeg prøver at snakke med ham om det først.. men ellers var det da en meget god ide

Anmeld

26. januar 2010

CarinaSB

per han var med til det hele .. både jm og læge .. han gik da og læste bøger i smug

Anmeld

26. januar 2010

Janep

nutche skriver:

ja det var også bare skønt at ha ham med var alene om de 3 første

ok.. så må et ha været extra dejligt for dig at ha en at støtte dig til og en at snakke med det hele om

Anmeld

26. januar 2010

Janep

Malou Vilma Nørgaard skriver:

nej, man skal nok hellere ikke som du skriver forvente vildt, men ja bare han engang imellem gider lytte, så det jo fint.. ja det må du lige

skriv lige når du har gjort det, så vi ved hvad han sagde..

nej det ser ud til at det er meget normalt at mænd ikke sætter sig så meget ind i tingende. men det regnede jeg egentlig heller ikk med

jah jeg venter lii med snakken til i morgen i aften har vi bare hygget ved hver vores computer

Anmeld

26. januar 2010

Janep

4kløver skriver:

kender det godt faren til mine de store gad heller ikke noget som helst...

der i mod min kæreste som jeg har nu gik så meget op i det at han næsten hver gang var med til jm og scanning var han med hver gang.. fødselsen gik han også meget op i og sprugte ind til hvad han kunne gøre for mig.. og stod sammen med jm da hun blev født

åh hvor dejligt.
men ja self er der forskel på mennesker

tvivler nu stærkt på at min kæreste vil stå og ta imod hende
men det behøver han heller ikke for min skyld

Anmeld

26. januar 2010

4kløver

Janep skriver:

åh hvor dejligt.
men ja self er der forskel på mennesker

tvivler nu stærkt på at min kæreste vil stå og ta imod hende
men det behøver han heller ikke for min skyld

er også første gang jeg har prøvet det men det var sos det sagde det til ham for hun havde jo prøvet det mange gange

jeg husker faren til de andre skulle være så klog at jeg bad ham om at holde sin kæft eller føde sine unger selv

Anmeld

26. januar 2010

Gittemor09

Janep skriver:

åh hvor lyder det dejligt blir helt glad når jeg høre sådan noget

jah jeg prøver at snakke med ham om det først.. men ellers var det da en meget god ide

hehe tak det er heller ikke så ringe..!!

Anmeld

27. januar 2010

Lone Jakobsen

Janep skriver:

ok.. så må et ha været extra dejligt for dig at ha en at støtte dig til og en at snakke med det hele om

ja det har været helt fantastisk nok også lidt af grunden til at jeg "gik med" til at få endnu et barn.....jeg ville så gerne opleve at ha en mand med hele vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.