bare for sjov :) hvornår føder jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

Bare mig..

Caroline86 skriver:

ja, det kunne faktisk være lidt sjovt... præcis en måned inden terminen og så har min søster fødselsdag i dag - har termin på svigermors fødselsdag

Det ramler altid sammen med en dag det ikke skal :/ Kunne være sjovt hvis det skete idag. Eller begyndte idag. Jeg vil sige, at hvis du ikke har været på de næste to dage overhovedet, så griner jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

FrkT

Jeg tror du føder:

Den 15. februar 2010.

Min lillesøster har fødselsdag samme dag, men min fornemmelse siger mig det bliver der, ved ikke hvorfor.

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
marikka skriver:

Det ramler altid sammen med en dag det ikke skal :/ Kunne være sjovt hvis det skete idag. Eller begyndte idag. Jeg vil sige, at hvis du ikke har været på de næste to dage overhovedet, så griner jeg

nu tror jeg at jeg holder mig offline, bare for at drille

Anmeld

26. januar 2010

Bare mig..

Caroline86 skriver:

nu tror jeg at jeg holder mig offline, bare for at drille

Neeeeeej, det må du da ikke. Så venter vi andre i ren spænding. Nej nej, fra nu af, der er du her 24/7, og frem til at "nu er det sgu nu!".  og ikke et sekund før

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

marikka skriver:

Neeeeeej, det må du da ikke. Så venter vi andre i ren spænding. Nej nej, fra nu af, der er du her 24/7, og frem til at "nu er det sgu nu!".  og ikke et sekund før

hæhæhæ.. kunne da ellers være sjovt at se hvor meget gang i den man kunne skabe herinde

Men men men... hvad fanden skulle jeg lave hvis ikke jeg kunne være online herinde

Anmeld

26. januar 2010

Bare mig..

Caroline86 skriver:

hæhæhæ.. kunne da ellers være sjovt at se hvor meget gang i den man kunne skabe herinde

Men men men... hvad fanden skulle jeg lave hvis ikke jeg kunne være online herinde

Ja det er jo også lige det, så bliv du bare siddende, og vent. hehe.

Det er god tidsfordriv og sidde her. Tiden går LIDT hurtigere.

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

marikka skriver:

Ja det er jo også lige det, så bliv du bare siddende, og vent. hehe.

Det er god tidsfordriv og sidde her. Tiden går LIDT hurtigere.

burde lave eksamensforberedelse, men det hjælper SLET ikke på den rastløshed der sidder i mig i dag.. har ikke mere jeg kan vaske, rydde op eller lign, så jeg er virkelig frustreret lige nu!!!

overvejer kraftigt at køre ud og hente vores barnevogn så jeg kan komme videre med fluenettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.