Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: ihh, sikke destruktiv du bliver ved med at være Skal da ikke være den dag jeg skal til eksamen!!! så skal det i hvert fald være om aftenen Men i dag er det d. 26.. = 4 dage siden YOU KNOW!!!
ihh, sikke destruktiv du bliver ved med at være
Skal da ikke være den dag jeg skal til eksamen!!! så skal det i hvert fald være om aftenen
Men i dag er det d. 26.. = 4 dage siden YOU KNOW!!!
F... DU FØDER I AFTEN er du klar har du mad i fryseren har du pakket en taske? hi hi griner.
Knus Diana der GLÆDER sig til at se billeder af din lille bebs i morgen tidlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DianaMoar skriver: F... DU FØDER I AFTEN er du klar har du mad i fryseren har du pakket en taske? hi hi griner. Knus Diana der GLÆDER sig til at se billeder af din lille bebs i morgen tidlig
SÅ stopper vi Di!!!!!
(fryseren er fuld, tasken er pakket og bilen er tanket.. )
Men så slipper jeg da for vending på fredag
Caroline86 skriver: SÅ stopper vi Di!!!!! (fryseren er fuld, tasken er pakket og bilen er tanket.. ) Men så slipper jeg da for vending på fredag
Hi hi godt bilen er tanket. Ej jeg tror du føder dagen efter din eksamen som du får top kareter i
Nu vil jeg være rigtig kedelig, og gætte på det først bliver
d. 22-02-2010
Syntes det er sådan en pæn dato.. (min fødselsdag hihi..)
DianaMoar skriver: Hi hi godt bilen er tanket. Ej jeg tror du føder dagen efter din eksamen som du får top kareter i
det ville passe mig fint
Caroline86 skriver: det ville passe mig fint
Uhh det er så spændende caroline.. jeg går selv og tripper nu, er idag 37+0 og har termin d. 16. feb. jeg tror selv jeg føder d. 14. så mit bud er at du føder d 22. uden at vide hvorfor!
15.02.2010 tror jeg. Ingen speciel grund
d. 2/2.... min søster har termin der
skal nok passe den lille når du skal til eksamen så.. Gggg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128