bare for sjov :) hvornår føder jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

Clement09

Jeg vil gætte på den 13 feb;b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Sees

Den 06.02.10 .. hm .. ja, det er en go dato
20 dage før tid 

Anmeld

26. januar 2010

Mutti2

Nej nej nej..... du føder klart d. 21 feb  Ingen tvivl

Nøj hvor jeg glæder mig til at se billeder

Hvor er det bare specielt, når vi alle har læst med helt fra start, og helt tilbage hvor ønsket om et barn var på banen

Jeg fatter heller ikke at det allerede er et år siden (næsten) at vi alle heppede helt vildt på Diana  Hvor tiden dog flyver afsted

Anmeld

26. januar 2010

Mutti2

Nej nej nej..... du føder klart d. 21 feb  Ingen tvivl

Nøj hvor jeg glæder mig til at se billeder

Hvor er det bare specielt, når vi alle har læst med helt fra start, og helt tilbage hvor ønsket om et barn var på banen

Jeg fatter heller ikke at det allerede er et år siden (næsten) at vi alle heppede helt vildt på Diana  Hvor tiden dog flyver afsted

Anmeld

26. januar 2010

Mutti2

Hov.... fik slet ikke sagt: Held og lykke med fødslen søde Caroline

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hæhæ.. hvor er I søde!

Har lige været oppe og forsøgt at sove, for jeg har sådan en underlig fornemmelse i kroppen... Det lykkedes ikke rigtigt at sove, så jeg er helt rundt på gulvet nu!

Ved ikke om der er noget i gærde, men vil næsten gætte på det... murrer løs i underlivet og den ene plukkeve tager nærmest den anden! Men det går nu nok i sig selv igen, ligesom i fredags

knus

Anmeld

26. januar 2010

Bare mig..

Caroline86 skriver:

hæhæ.. hvor er I søde!

Har lige været oppe og forsøgt at sove, for jeg har sådan en underlig fornemmelse i kroppen... Det lykkedes ikke rigtigt at sove, så jeg er helt rundt på gulvet nu!

Ved ikke om der er noget i gærde, men vil næsten gætte på det... murrer løs i underlivet og den ene plukkeve tager nærmest den anden! Men det går nu nok i sig selv igen, ligesom i fredags

knus

Jeg tror det er nu så. Det kunne være lidt sjovt hvis det var idag, nu når du lige har oprettet denne tråd

Anmeld

26. januar 2010

Liljesilas

Caroline86 skriver:

Ja, i dag er der én måned til min termin.

Og nu er jeg utålmodig!

Lidt baggrundsinfo:

Jeg havde først termin d.18/2 men blev rykket til nf. Senere har prinsesse Laura været længere fremme i udviklingen end gennemsnittet - ca en uge! Jeg har en del plukkeveer og forleden aften gjorde de RIGTIG ondt, men blev bedre da jeg lagde mig.

Daniel sagde til mig i går aftes: "hold da op skat, mavsen er da sunket nu!?" - tja.. hun er jo tung derinde

Har en eksamen d.4. som jeg gerne vil have overstået, men nu må vi se... Skal til vending på fredag på skejby.

Kom med bud. Hvornår føder jeg?

Jeg har i 20 uger nu sagt d.14/2..

Knus Caroline 35+4

Jeg siger d. 15/2 - bare for lige at være med i gættelejen hehe

Anmeld

26. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

uhh sveske så der ikke lang tid til

tror du føder d. 5 feb.. og så får du self top karaktere dagen før, og når du føder d. 5 HAR laura vendt sig.. ja sikke spåkone jeg er

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
marikka skriver:

Jeg tror det er nu så. Det kunne være lidt sjovt hvis det var idag, nu når du lige har oprettet denne tråd

ja, det kunne faktisk være lidt sjovt... præcis en måned inden terminen og så har min søster fødselsdag i dag - har termin på svigermors fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.