Fødselsforberedelse - hvordan var det for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zafir skriver:

Mmm... Jeg glæder mig altså til jeg også bruger sulten. Men altså ligenu, gør det jo ikke så meget at jeg ikke tager på endnu. Så lidt som jeg har lyst til at spise. Men altså. Savner lidt at have lyst til MAD. Mmmm...

Men altså - selvom jeg kun er 8+0, så er jeg bare TYK på mavse-lavse syntes jeg ...

jeg lagde ud med at tabe mig, men er oppe på +12 kg nu... og jeg ÆÆÆLLLSKER mad

Lad os håbe du slipper for den håbløse kvalme hurtigt selvom den jo er tagn på noget fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

jeg lagde ud med at tabe mig, men er oppe på +12 kg nu... og jeg ÆÆÆLLLSKER mad

Lad os håbe du slipper for den håbløse kvalme hurtigt selvom den jo er tagn på noget fantastisk!

Kvalmen er ikke så slem pt. Den ligger og lurer i baggrunden. Men jeg har bare stadig madlede... og jeg skal HUSKE at spise, for jeg bliver dårlig hvis jeg ikke gør. :-S

Den anden dag i svømmehallen, blev jeg mega dårlig i saunaen. Uha, det går ikke. så huske at spise og drikke.

Anmeld

25. januar 2010

Moderator

Zafir skriver:

Kvalmen er ikke så slem pt. Den ligger og lurer i baggrunden. Men jeg har bare stadig madlede... og jeg skal HUSKE at spise, for jeg bliver dårlig hvis jeg ikke gør. :-S

Den anden dag i svømmehallen, blev jeg mega dårlig i saunaen. Uha, det går ikke. så huske at spise og drikke.

ja, det er ikke så godt

Jeg har heldigvis ikke problemer med at huske at spise hæhæ

Anmeld

25. januar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

ja, det er ikke så godt

Jeg har heldigvis ikke problemer med at huske at spise hæhæ

Hehe Min moster spiste også godt til i sær is tarten

Nu er det vidst lidt mere almindeligt

Anmeld

25. januar 2010

Moderator

Zafir skriver:

Hehe Min moster spiste også godt til i sær is tarten

Nu er det vidst lidt mere almindeligt

lad mig sige det sådan her: jeg er glad for det ikke kun er usunde ting jeg har lyst til, for så ville vægten vist sige +30 kg i stedet for +12!!!!

Spiser meget frugt, for det dur også når jeg får mine dage med kvalme...

Anmeld

25. januar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

lad mig sige det sådan her: jeg er glad for det ikke kun er usunde ting jeg har lyst til, for så ville vægten vist sige +30 kg i stedet for +12!!!!

Spiser meget frugt, for det dur også når jeg får mine dage med kvalme...

Ja frugt er fint. jeg skal bare have lyst tila t få det ind i munden

Anmeld

25. januar 2010

Moderator

Zafir skriver:

Ja frugt er fint. jeg skal bare have lyst tila t få det ind i munden

hæhæ.. det må du lige arbejde lidt med

Hmm... bange for vi er gået lidt forbi tråden

Anmeld

25. januar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

hæhæ.. det må du lige arbejde lidt med

Hmm... bange for vi er gået lidt forbi tråden

Hehe... JA! Slemme mig

Tilbage til fødselsforberedelse

og natter herfra!!! Zzzz...

Anmeld

26. januar 2010

Diana...

Jeg var rigtig glad for vores hold og synes vi lærte en masse gode ting. Det med vejrtrækningen det lærte vi dog ikke og min jdm sagde at det var kun noget på film  Og at det kom helt natur nå man fik veer og det må jeg give hende ret i. 

Jeg synes det var rart at vide lidt om hvad der sker og hvordan de gør os når der går noget galt hvis der går noget galt. Og så møde jeg nogen andre dejlige mennesker.

Der en der skriver at det de lære en kan man læse i bøgerne MEN der er altså bare mega stor forskel og side og læse det i en bog end og side og få det fortalt og man ser redskaber og man kan spørge hvis man er i tvivl. 

man kommer ud og ser fødestuen osv. Nu skal du føde hjemme ikke men det er en god ide at se føde stuen alligevel. 

Jeg kan kun sige godt om det!

Anmeld

26. januar 2010

TbCp

Jeg gik her i Odense og var superglad for det. Var ellers ved at droppe det da det inde i mit hovede var store tykke kvinder der sad i rundkreds og pustede og stønnede i takt.... og det ville jeg bare have det SÅ svært med.
Men jeg tog derind og det var slet ikke som forventet. Det var kun for kvinderne, en enkelt gang måtte mændene dog komme med. Der blev snakket alt igennem, vi fik vist div. instrumenter bla. slangen til epiduralen m.v.
Og så fik vi fortalt om kejsersnit, hvilket jo endte med at være rigtig godt for mig,  da det var der min fødsel endte.

En af de bedste ting ved holdet var dog at jeg mødte en gammel gymnasieveninde, som havde termin to dage før mig, og vi har nu kontakt igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.