michella80 skriver:
Ja jeg føler mig bare helt udenfor når jeg kommer hjem og jeg synes hun opfører sig helt anderledes overfor mig... Ved det ikke... Synes bare ikke det er særlig sjovt. Det skal bare være weekend nu!!!! Nu er det også fordi jeg havde lukkevagt (i en sfo) i går og først var hjemme 18.30 og i dag skulle vi til aftenmøde, så jeg var sent hjemme igen. Når nærmest lige at sige hej og så putter jeg hende....
Ja så kan jeg godt se det er extra hårdt. Her henter vi pigerne mellem 15-16 og så har vi 3-4 hyggelige timer selvom de bare er trætte. de er begyndt at grine når de ser os når vi henter dem og så kravler de alt det de kan hen til os
De trives bare så godt i dpen, hun er bare så god til dem. På bare de 6 dage de har været der, har de lært selv at spise alle dagen¨s måltider på nær havregrød. De er begyndt at rejse dem op og så siger de ord som JA og Anton, som er vore hund.
Så jeg syndes også man går glip af meget når man ikker sammen med dem en hel dag, det løber mig koldt ned at ryggen ved atnken om de bruger mere tid sammen med deres dp mor end med mig
Jeg håber du begynder at få tidliger fri så i kan hygge jer lidt mere inden hun skal i seng.
Anmeld