JustAnotherName skriver:
Ååååhh..... Jeg VED bare, at jeg kommer til at få det lige sådan.
Min barsel slutter til April.
Og jeg vil egentlig gerne ud og være sammen med andre voksne mennesker igen, da jeg jo har været meget hjemme (mine to barsler er næsten løbet ud i ét), og så jeg ikke ender med at "gro fast" ....men samtidig, så passer dette barselsliv mig rigtig godt, og jeg har på ingen måde kedet mig!
Det bliver et helvede for mig, at skulle give slip på Celina og sende hende ud i den store verden.
Faktisk troede jeg kun at det ville føles slem med ens første barn. Men jeg må indrømme, at jeg slet ikke synes, at det kommer til at blive nemmere med nummer to.
Godt der er lidt tid til endnu for mit vedkomne.....
Men det rumsterer allerede en smule i mit baghovede....
Jeg kan godt forstå at du var ked af det.
Men det lyder til at være gået ok trods alt. Det er jo godt!
Og sikke dejligt med blomster fra Casper og Carla. Mega sødt gjort.
Jeg håber du kommer godt igang og lige sådan at Carla bliver glad for sin nye hverdag. Så værdsætter man nemlig bare ENDNU MERE den tid man har sammen, og weekenderne.
Og når først den nye hverdag kører, så kan man faktisk godt få lært at NYDE tiden man får nu og da uden børn også... 
Krammer herfra... 
Hvor er du sød! Nej det er bare ikke nemt.... Man føler man mister så meget når man ikke længere skal være sammen med sit barn hver dag ( i alle de timer).
Jeg har også haft det dejligt i min barsel og kunne også sagtens have fortsat, men det kunne ikke lade sig gøre....
Jeg tror Carla nyder det fint. Hun har ikke været ked af det hos dagplejeren endnu så det er jo fantastisk!!!!
Og ja jeg blev også bare så glad for de blomster. Pev lige lidt. He he
Anmeld