Anna-jonas skriver:
Ida vil ikke ammes mere................hele weekenden har hun afvist mit bryst, og nærmest skreget i raseri når hun blev tilbudt en tår. Men om natten, hvor hun har halvsovet har jeg godt kunnet amme hende..............indtil i nat, hvor hun vrælede
løs, indtil hun fik noget yougurt og lidt vand af en sprøjte.
Grunde til min fortvivlelse, er jo at Ida ikke kan finde ud af at drikke af kop.............hun få en smule vand, hvis vi gi'r hende i en lille sprøjte.............ellers får hun intet at drikke, kun de fire måltider, hvor hun får grød, yougurt, mos eller f.eks lasagne...........og der er jo ikke meget væske i.
Hun er 10 1/2 mdr. og vil ikke ammes.....
.....jeg fatter det ikke
. Tænk at det er hende der har sagt fra, og ikke mig. Er bekymret, for synes slet ikke at hun får væske nok.............HVAD SKAL JEG GØRE???? Hjælp!!!!
Åh nej da søde Mette 
Har ikke læst de andre svar, så måske gentager jeg hvad de skriver.... Men der er jo tiger-tid for Ida-musen, så måske det er derfor hun er på tværs, dronningen er også meget på tværs lige pt. Tror mig, jeg laver 3-4 retter mad, for at damen, bare for en lille smule, men det meste havner dog på gulvet.
På apo. kan man købe lamme-sutter (til flasker) det er sådan nogle de bruger på sygehuset, det er ligesom de kommer meget længere ned, det var de eneste Malucca kunne finde ud af at bruge, indtil hun var 6-7 mdr. Så måske Ida også kan bruge dem?
Bliver Ida, stimuleret i munden, med nogle øvelser? -Hvad siger hun til at du putter en finger ind i munden af hende?
-Ellers har jeg ingen gyldne råd, men jeg håber virkelig at hun snart vil ha´bryst igen, så du ikke skal bekymre dig.
Et kæmpe kram til dig