Cecilia84 skriver:
Hey. Jeg regnede slet ikke med at skulle døbe min søn, man da kirken der ligger tæt på min mor er SÅ smuk og vi kunne komme til der, ændrede jeg mening
Så nu skal han døbes d 14. marts og jeg er i gang med at lave indbydelserne. Det er lige oppe over nu og sku nok have startet i bedre tid.. Heldigvis er vi en MEGET lille familie og har ikke kontakt til Gustavs far så regner med at vi max bliver 15 personer... Vi kan ikke overskue at skulle lave maden selv men holder det dog bare ved min mor i hendes store stue. Regner med at bestille mad udefra og alle de steder vi har fundet på nettet tager altså ca 200 kr pr person for noget buffet - desuden er mange steder lukkede om søndagen
Nu går jeg og overvejer om jeg tør rode mig ud i at lave kagen selv..
Men det hele render nok høj op i pris, desværre.. Ved bare ikke lige hvordan man finder billige alternativer
Du kunne hyre en kok som laver maden for dig

de tager timepris eller en fast pris...
Du kan endda få dem til at handle maden - det er bare med i prisen jo...
Min kæreste er kok og han før det nogle gange... Han plejer at få omkring 2000,- for det... Plus minis selvfølgelig :-)
ved ikke om det er billigere? Men det synes jeg er en god alternativ :-)
(det er også derfor han selv skal stå for maden til vores barnedåb) meget billigere at lave selv, end at bestille, for os i hvert fald :-)
Anmeld