Barnedåb ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

MorTilSnartFire <3

trunte89 skriver:

Ja, synes også det var godt klaret

Indbydelser og takkekort var egentligt også med i prisen.

Hvilket slags mad lavede i?  

Jeg synes bestemt også det er flot klaret, specielt fordi i jo ogsåvar mange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

trunte89

der var kartoffelsalat, pastasalat, grøn salat, frikadeller, kyllingelår, hotwings, skinke, rugbrød, lun levetposteg m. bacon + champignon, flüte, æg og rejer.

Mener det var det.

Så var der noget kaffe og kage bagefter.

Anmeld

25. januar 2010

MorTilSnartFire <3

trunte89 skriver:

der var kartoffelsalat, pastasalat, grøn salat, frikadeller, kyllingelår, hotwings, skinke, rugbrød, lun levetposteg m. bacon + champignon, flüte, æg og rejer.

Mener det var det.

Så var der noget kaffe og kage bagefter.

Så det var buffet?  Mmmh, lækkert..  

Anmeld

25. januar 2010

Corn

Sabrina17 skriver:

Puha, må alligevel have været en dyr omgang, hvis der blev holdt 3 store fester på 2 måneder  

Jah, tænker også vi skal sende invitationer ud 2,5-3 måneder før.. Vil jo også gerne være sikker på folk kommer, inden vi handler stort ind

Det var faktisk ikke så galt. Tror ikke vi kom meget over 50.000 for alle tre ting.

Vi købte et stort partytelt og stillede op. Her holdt vi dåbsfest, bryllupsreception og 30 års fødselsdag.

Efter receptionen til brylluppet tog vi den nærmeste familie (17 personer) med ud og spise.

Tøjet til manden var vist det dyreste beklædning, for min daværende arbejdsgiver forærede mig silken til min kjole og min svigerinde designede og syede den for mig, betalingen var resten af silken(der er nok til at hun selv kan få en brudekjole) og så var der selvfølgelig mit undertøj. DET VAR DYRT

Alt hvad der ikke blev drukket den ene gang, blev brugt til næste fest, og selv bagefter havde de rigeligt tilbage.

Maden til dåben og mandens fødselsdag lavede han selv på grillen. fx dåbsmaden var nogle stege vi smed i grillen inden vi tog i kirke, og så var de klar da vi kom tilbage.

Pyha det blev langt, men vi æææælsker at planlægge og arrangere fester og kom-sam'ner så jeg kunne blive ved

Anmeld

25. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Lyder da godt  

Dejligt med kjolen!! Og ja, undertøjet skal jo være i orden  Så jeg synes heller ikke man skal spare der  

Anmeld

25. januar 2010

Christinahr

Vi har brugt mellem 4500-5000 begge gange inkl mad, drikkelse, lokaler, pynt og diverse.

Vi har sendt inbydelser ud ca 5 uger før, men har jo fortalt diverse tætte på hvornår det ligger altså bedsteforældre, faddere og lign

Anmeld

25. januar 2010

trunte89

Sabrina17 skriver:

Så det var buffet?  Mmmh, lækkert..  

Ja, det var det. Vores familier er ikke så meget til det med bordplan og 3 retters menu

Anmeld

25. januar 2010

MorTilSnartFire <3

trunte89 skriver:

Ja, det var det. Vores familier er ikke så meget til det med bordplan og 3 retters menu

Min side af familien er meget kræsen, incl. Mig selv, så tænker at buffet er en god løsning her også!
Det bliver nok lidt svære at få kæresten med på den vogn, da hans familie er vant til 5 retters mad og bla bla bla... Synes det er lige i overkanten til en barnedåb også

Anmeld

25. januar 2010

trunte89

Sabrina17 skriver:

Min side af familien er meget kræsen, incl. Mig selv, så tænker at buffet er en god løsning her også!
Det bliver nok lidt svære at få kæresten med på den vogn, da hans familie er vant til 5 retters mad og bla bla bla... Synes det er lige i overkanten til en barnedåb også

ja, helt enig. Synes hurtigt, at det kan blive lidt for meget 'suppe, steg og is' agtigt. Synes det passer sig helt fint med ngoet buffet og ligt mere stille og roligt til en dåb.

Men håber I finder et kompromis

Anmeld

25. januar 2010

MorTilSnartFire <3

trunte89 skriver:

ja, helt enig. Synes hurtigt, at det kan blive lidt for meget 'suppe, steg og is' agtigt. Synes det passer sig helt fint med ngoet buffet og ligt mere stille og roligt til en dåb.

Men håber I finder et kompromis

Mange tak men der er heldigvis noget tid endnu
tak for svarene
knus Sabrina 34+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.