Barnedåb ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Hej alle derude
jeg går og tænker på barnedåb til min søn (han ligger stadig trygt inde i Mors mave) men skal allerede nu bestille "forsmæinhshus" som er mine svigerforældres harley club!
Så det bliver i juli måned...
Nu kommer spørgsmålene:
Hvor længe før skal man sende invitationer ud?
Hvad har I brugt af penge til barnedåb med alt incl... Altså mad og drikkevarer, pynt og deko, lokale??
Vi bliver nok omkring 60, min kæreste laver selv maden og vi giver ikke det vilde for lokalet...
Tak for svarene på forhånd!
Knus Sabrina 34+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Ox.

Vi brugte 3600,- på maden, den var fra jysk dinner, 400,- på lokaler (I know a guy hehe), vi handlede ind i tyskland af drikkevare og der kom vi af med ca 2000,- og så lavede jeg 3 MMF kager til dessert, som også rendte op i lidt, men det var det

Vi sendte invitationer ud ca 2 måneder før ...

Anmeld

25. januar 2010

trunte89

Et par måneder før med indbydelserne må vel være fint.

Vi brugte omkring 3500 mener jeg. Vi var små 40 stk.

Deri var mad (lavede det selv), drikkevarere, pynt og kjole.

Anmeld

25. januar 2010

Livas mor

Vi skal holde Livas barnedåb på næste søndag..

Vi har brugt ca. 5000 kr. ialt! Min papfar er kok og laver maden, så 2000 kr. til maden og dåbskage, 2000 kr. til drikkevarer (øl, vin og vand), 500 kr. til en dame som kommer og vasker op og 500 kr. til pynt osv! Kjolen er i familien, så den skulle vi ikke købe!

Vi sendte invitatioerne ud 5 uger før, det var vist meget passende!

Knus..

Anmeld

25. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Sussie&Lilje skriver:

Vi brugte 3600,- på maden, den var fra jysk dinner, 400,- på lokaler (I know a guy hehe), vi handlede ind i tyskland af drikkevare og der kom vi af med ca 2000,- og så lavede jeg 3 MMF kager til dessert, som også rendte op i lidt, men det var det

Vi sendte invitationer ud ca 2 måneder før ...

Hvor mange var i??  

Tja, så ca. 6000,- ?? Det er vel et eller andet sted meget passende.. Vi har en kjole eller også syer min papsvigermor et jakkesæt  Lokalet kommer til at koste 300,- Og Christian laver selv maden- så det er jo sådan set kun mad og drikkevarer vi skal købe ind til.. Og selvfølgelig pynt og div...  

Anmeld

25. januar 2010

Corn

Når det er i juli, dvs sommermåneder, skal man nok være ude i god tid, hvis nogen skal planlægge ferie efter det...

Vi gjorde vores vildt billigt og købte vildt meget ind i Tyskland, men vi skulle også holde både dåbsfest, bryllup og 30 års fødselsdag henover sommeren... Et rigtig godt fest-å, med tre så dejlige begivenheder inden for 2 måneder

Anmeld

25. januar 2010

MorTilSnartFire <3

trunte89 skriver:

Et par måneder før med indbydelserne må vel være fint.

Vi brugte omkring 3500 mener jeg. Vi var små 40 stk.

Deri var mad (lavede det selv), drikkevarere, pynt og kjole.

Wow, det var da billigt i kunne gøre det  

Anmeld

25. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Livas mor skriver:

Vi skal holde Livas barnedåb på næste søndag..

Vi har brugt ca. 5000 kr. ialt! Min papfar er kok og laver maden, så 2000 kr. til maden og dåbskage, 2000 kr. til drikkevarer (øl, vin og vand), 500 kr. til en dame som kommer og vasker op og 500 kr. til pynt osv! Kjolen er i familien, så den skulle vi ikke købe!

Vi sendte invitatioerne ud 5 uger før, det var vist meget passende!

Knus..

Hvilket mad har i valgt at lave? Christian er også kok, så han står nemlig også bare selv for det... Dejligt nemt...

Anmeld

25. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Macaab skriver:

Når det er i juli, dvs sommermåneder, skal man nok være ude i god tid, hvis nogen skal planlægge ferie efter det...

Vi gjorde vores vildt billigt og købte vildt meget ind i Tyskland, men vi skulle også holde både dåbsfest, bryllup og 30 års fødselsdag henover sommeren... Et rigtig godt fest-å, med tre så dejlige begivenheder inden for 2 måneder

Puha, må alligevel have været en dyr omgang, hvis der blev holdt 3 store fester på 2 måneder  

Jah, tænker også vi skal sende invitationer ud 2,5-3 måneder før.. Vil jo også gerne være sikker på folk kommer, inden vi handler stort ind

Anmeld

25. januar 2010

trunte89

Sabrina17 skriver:

Wow, det var da billigt i kunne gøre det  

Ja, synes også det var godt klaret

Indbydelser og takkekort var egentligt også med i prisen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.