Skovrup skriver:
Min forlovede og jeg smed p-pillerne oktober 2009 (været på p-piller ca. 2år) og vi arbejder ikke som sådan på at blive gravide på nuværende tidspunkt, men på den anden side gør vi intet for ikke at blive det, det er noget vi gerne vil blive, men vil ikke miste fokus i hverdagen fordi det kan fylde meget, for meget, men tage det afslappet.
Jeg har haft regelmæssig menstruation (relativt 30-34 dage mellem hver gang) og jeg skulle have fået min menstruation ca. tirsdag i denne uge (uge 3) men i stedet har jeg denne gang fået en brunlig udflåd, ikke meget men relativt meget i forhold til normalt, det begyndte ca. da jeg skulle ha haft menstruation, har måtte ha bind på, for ikke det "løb" gennem noget, har lagt mærke til der til tider er en snært af lyserødt "frisk" blod strejf i. Jeg undre mig over at jeg ikke har fået min egentlige menstruation,og jeg har ingen menstruationssmerter.måske jeg bare er utålmodig 
Noget i kender til? skal jeg bare vente og se om min mesntruation kommer? kan det være fordi jeg er blevet gravid? (har hørt det kan være tegn, men føler mig ikke gravid, ingen symptomer i den retning) eller hvad skal jeg gøre? Eller er det en mærkelig menstruation....?
-Frk Skovrup
Jeg smed selv pillerne i Oktober 2009, det var fordi jeg gad ikke ta dem mere, glemte dem tit. Og jeg fik heller ikke mensen som skulle komme 2-3 dage efter den sidste pille. Jeg fik den ikke før 8 uger efter. Og nu sker det samme igen. Plejer at være 28 dage i mellem, og nu er jeg næsten 2 uger over igen 
Men det kan jo være pga. at kroppen skal lige vænne sig til at ikke blive styret af kunstige hormoner mere. 
for at du er gravid 
Anmeld