menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

-Milla-

Sådan oplevede jeg det også efter p-pillestop. Stoppede i juli 09 med p-pillerne. Fik normal mens, som var styret af pillerne. Næste gang var den 5 uger forsinket. Og derefter oplevede jeg i starten af september brunligt udflåd, og var ikke gravid. Det samme i oktober og siden har jeg hverken haft mens eller bruligt udflåd.

Så tror desværre ikke du er gravid, men bare at det er kroppen som stadig er i ubalance. (som hos mig, og mange andre)

Men for nogen sker det dog at de kort efter de har smidt pillerne bliver gravide. Så håber da alligevel det er tilfældet hos dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

derfor ejg godt kan li baby.dk

Anmeld

24. januar 2010

Skovrup

CKN skriver:

Sådan oplevede jeg det også efter p-pillestop. Stoppede i juli 09 med p-pillerne. Fik normal mens, som var styret af pillerne. Næste gang var den 5 uger forsinket. Og derefter oplevede jeg i starten af september brunligt udflåd, og var ikke gravid. Det samme i oktober og siden har jeg hverken haft mens eller bruligt udflåd.

Så tror desværre ikke du er gravid, men bare at det er kroppen som stadig er i ubalance. (som hos mig, og mange andre)

Men for nogen sker det dog at de kort efter de har smidt pillerne bliver gravide. Så håber da alligevel det er tilfældet hos dig.

men det har været regelmæssigt til nu?

jeg ved det ikke....

ser tiden an

Anmeld

24. januar 2010

Kløver

Skovrup skriver:

Min forlovede  og jeg smed p-pillerne oktober 2009 (været på p-piller ca. 2år)  og vi arbejder ikke som sådan på at blive gravide på nuværende tidspunkt, men på den anden side gør vi intet for ikke at blive det, det er noget vi gerne vil blive, men vil ikke miste fokus i hverdagen fordi det kan fylde meget, for meget, men tage det afslappet.

Jeg har haft regelmæssig menstruation (relativt 30-34 dage mellem hver gang) og jeg skulle have fået min menstruation ca. tirsdag i denne uge (uge 3) men i stedet har jeg denne gang fået en brunlig udflåd, ikke meget men relativt meget i forhold til normalt, det begyndte ca. da jeg skulle ha haft menstruation, har måtte ha bind på, for ikke det "løb" gennem noget, har lagt mærke til der til tider er en snært af lyserødt "frisk" blod strejf i. Jeg undre mig over at jeg ikke har fået min egentlige menstruation,og jeg har ingen menstruationssmerter.måske jeg bare er utålmodig

Noget i kender til? skal jeg bare vente og se om min mesntruation kommer? kan det være fordi jeg er blevet gravid? (har hørt det kan være tegn, men føler mig ikke gravid, ingen symptomer i den retning) eller hvad skal jeg gøre? Eller er det en mærkelig menstruation....?

-Frk Skovrup

Tja ens menstruation kan sagtens ændre sig når man har været på p-piller, men ta for en sikkerheds skyld en test hvis du har mistanke om graviditet

Anmeld

25. januar 2010

håber snart det er os

Skovrup skriver:

jeg ved det ikke....

ser tiden an

har du prøvet at tage en test.......???????

Anmeld

25. januar 2010

-Milla-

Skovrup skriver:

jeg ved det ikke....

ser tiden an

Nej den er stadig ikke regelmæssig.

Venter og venter og har lagt min kost om i håb om at kroppen skal komme i balance.

Anmeld

25. januar 2010

mullesmith2

Har du testet?? det er da rart nok at få vished omkring det. Hvis ikke du er gravid er det nok bare kroppen der lige skal finde sin egen cyklus efter at have været styret af p piller i 2år, det kan sagten ske efter en rimleig regelmæssig mens også at den kommer ud af kurs.  skete også for mig. Men prøv lige at test er da sindsyg nysgerrig. Går selv og venter på mens.

Anmeld

25. januar 2010

Skovrup

Hvis ikke jeg har fået alm menstruation, som jeg plejer, på onsdag så tager jeg en test! krydser da helt klart fingre! jeg opdatere denne tråd om hvad der sker

Anmeld

25. januar 2010

håber snart det er os

Skovrup skriver:

Hvis ikke jeg har fået alm menstruation, som jeg plejer, på onsdag så tager jeg en test! krydser da helt klart fingre! jeg opdatere denne tråd om hvad der sker

super

for dig

Anmeld

26. januar 2010

Skovrup

jeg kunne ikke nære mig! idag købte jeg en graviditets-test, med henblik på at teste imorgen tidlig. men kunne ikke nære mig, tog den her til aften, den var negativ så selvom jeg ikke har fået menstruaton er jeg ikke gravid, så nu venter jeg bare på mens.

frk. Skovrup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.