menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.226 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Min forlovede  og jeg smed p-pillerne oktober 2009 (været på p-piller ca. 2år)  og vi arbejder ikke som sådan på at blive gravide på nuværende tidspunkt, men på den anden side gør vi intet for ikke at blive det, det er noget vi gerne vil blive, men vil ikke miste fokus i hverdagen fordi det kan fylde meget, for meget, men tage det afslappet.

Jeg har haft regelmæssig menstruation (relativt 30-34 dage mellem hver gang) og jeg skulle have fået min menstruation ca. tirsdag i denne uge (uge 3) men i stedet har jeg denne gang fået en brunlig udflåd, ikke meget men relativt meget i forhold til normalt, det begyndte ca. da jeg skulle ha haft menstruation, har måtte ha bind på, for ikke det "løb" gennem noget, har lagt mærke til der til tider er en snært af lyserødt "frisk" blod strejf i. Jeg undre mig over at jeg ikke har fået min egentlige menstruation,og jeg har ingen menstruationssmerter.måske jeg bare er utålmodig

Noget i kender til? skal jeg bare vente og se om min mesntruation kommer? kan det være fordi jeg er blevet gravid? (har hørt det kan være tegn, men føler mig ikke gravid, ingen symptomer i den retning) eller hvad skal jeg gøre? Eller er det en mærkelig menstruation....?

-Frk Skovrup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

håber snart det er os

Skovrup skriver:

Min forlovede  og jeg smed p-pillerne oktober 2009 (været på p-piller ca. 2år)  og vi arbejder ikke som sådan på at blive gravide på nuværende tidspunkt, men på den anden side gør vi intet for ikke at blive det, det er noget vi gerne vil blive, men vil ikke miste fokus i hverdagen fordi det kan fylde meget, for meget, men tage det afslappet.

Jeg har haft regelmæssig menstruation (relativt 30-34 dage mellem hver gang) og jeg skulle have fået min menstruation ca. tirsdag i denne uge (uge 3) men i stedet har jeg denne gang fået en brunlig udflåd, ikke meget men relativt meget i forhold til normalt, det begyndte ca. da jeg skulle ha haft menstruation, har måtte ha bind på, for ikke det "løb" gennem noget, har lagt mærke til der til tider er en snært af lyserødt "frisk" blod strejf i. Jeg undre mig over at jeg ikke har fået min egentlige menstruation,og jeg har ingen menstruationssmerter.måske jeg bare er utålmodig

Noget i kender til? skal jeg bare vente og se om min mesntruation kommer? kan det være fordi jeg er blevet gravid? (har hørt det kan være tegn, men føler mig ikke gravid, ingen symptomer i den retning) eller hvad skal jeg gøre? Eller er det en mærkelig menstruation....?

-Frk Skovrup

det samme her( kun 2 dage )

men nu kommer da så bare slet ikke noget

du kan jo prøve at tage en test ellers er det bare og vente og se om din menstration kommer

Anmeld

24. januar 2010

Skovrup

virker meget mærkeligt man ville gerne kunne tyde sin krop til tider, har lyst bare at råbe til den: "SÅ FORTÆL MIG DOG HVAD DER SKER!"

Anmeld

24. januar 2010

håber snart det er os

Skovrup skriver:

virker meget mærkeligt

ja og det er bare træls for man vil så gerne have svar NU

Anmeld

24. januar 2010

Skovrup

lige præcis!

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg vil mene det kan være begge dele.. Måske tegn på gravilitet, men måske også bare en mærkelig menustration Vent et par dage og hvis den "rigtige" menustration så stadig ikke er kommet, tag en test!

Knus Sabrina 34+4

Anmeld

24. januar 2010

Skovrup

Sabrina17 skriver:

Jeg vil mene det kan være begge dele.. Måske tegn på gravilitet, men måske også bare en mærkelig menustration Vent et par dage og hvis den "rigtige" menustration så stadig ikke er kommet, tag en test!

Knus Sabrina 34+4

jeg synes ikke det er nemt at finde ud af, har kigget på nettet en del, og har ikke kunne finde nogen der har det som det her, kun nogen situationer der ligner, men jeg tror jeg må give det tid. om ikke andet men hvis nogen her har oplevet det, eller noget lignene og kunne fortælle til eller fra. Man er jo heller ikke glad for kroppen gør noget man ikke har set den gøre før

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Skovrup skriver:

jeg synes ikke det er nemt at finde ud af, har kigget på nettet en del, og har ikke kunne finde nogen der har det som det her, kun nogen situationer der ligner, men jeg tror jeg må give det tid. om ikke andet men hvis nogen her har oplevet det, eller noget lignene og kunne fortælle til eller fra. Man er jo heller ikke glad for kroppen gør noget man ikke har set den gøre før

Hvis det ikke er sket før og du har smidt p-pillerne, kan det jo være et tegn på en gravilitet

Men igen, det kan snyde!!

Men du behøves ikke have nogle symtomer på en gravilitet for at være det.. Jeg havde ingen, udover jeg ikke fik min mens

Jeg fik først ømme ØMME bryster og MONSTER kvalme i uge 8

Men synes du skal vente et par dage og så tage en test...

Jeg vil for der kommer 2 fine streger op

Sabrina... Som desværre ikke har prøvet lign...

Anmeld

24. januar 2010

Skovrup

tak for

jeg håber da helt klart at jeg er blevet gravid

jeg har ingen tegn på graviditet overhovedet, men vil se tiden an

er glad for i svare så hurtig alle sammen!

Anmeld

24. januar 2010

håber snart det er os

Skovrup skriver:

tak for

jeg håber da helt klart at jeg er blevet gravid

jeg har ingen tegn på graviditet overhovedet, men vil se tiden an

er glad for i svare så hurtig alle sammen!

det var så lidt

det er det der er dejligt her inde at man kan støtte hinanden

knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.