Eva skriver:
Jeg har nu aldrig oplevet det....men jeg har godt nok fortalt når mine børn var seje til noget...
Ja da, det synes jeg bestemt også er okay, nu er det måden man siger det på, eller giver respons tilbage jeg mener.
Jeg var hammer stolt da min prinsesse fik hendes 2 første tænder fx, det var et stort øjeblik for mig, som jeg da tror det er for alle, men der fik jeg en masse grim respons som "Okay, det var da tidligt, sæt lige billeder ind af dem" osv, fordi de ikke troede på mig, og jeg fik grimme beskeder i min indbakke hvor der stod at det da ikke kunne passe, fordi deres børn ikke hvade fået endnu, og så gav det jo ingen mening og det varlangt fra det eneste.
Hvad med at skrive et så simpelt ord som tillykke i stedet for at "ødelægge" et så glædeligt øjeblik for andre .. Jeg kan ikke se hvorfor man har en trang til at skulle gøre sådanne ting "bare fordi" ens egne børn ikke er nået dertil endnu.
Børn er jo ikke ens, og man kan ikke altid gå efter alder, som jeg også har skrevet tidligere er der mange der har kunne andre ting meget før Lilje kunne, og jeg bliver så glad på deres vegne, fordi man ved hvor stort det er for dem som forældre, og så skriver jeg selvfølgelig tillykke .. Hvorfor gå hen og blive misundelig og synke ned på et så lavt niveau .. det fatter jeg ikke.
Anmeld