i lige måde
ja det er det der med selv at stå i den enkelte situation...det giver pludselig et helt andet perspektiv på tingene..man kan ikke sætte sig ind i noget før man har prøvet det. Man kan være medfølende/enig/uenig men aldrig rigtigt forstå tingene før man selv har været der...
ligesom den situation jeg er havnet i...nu ved jeg hvad det vil sige at gulvtæppet trækkes væk under en....
men det kan jo aldrig undgåes at folk dømmer positivt/negativt/neutralt....men tilbage til brysterne - ja nu er jeg der...nu ville jeg bestemt overveje at få hævet balkonen lidt og hæve rullegardinet...vil dog stadig være grethe når jeg bliver gammel - det vil jeg altså...med kærlighedspuder andespil og varme boller og så ham her i klædeskabet
og han har selvfølgelig til den tid drukket af den evigt ungdommelige kilde og er helt vil med grethe sønck.
ha ha ha....skønne kvinde..ja, det er klart, han er lige Grethe typen...men vi er ligeglade, bare der ikke er nedbrændt-anden etnisk baggrund end dansk-landsby i vores mund, så klarer vi det..
Men altså...de bryster der...gør det gør det gør det...det er en lettelse at kunne bukke sig ned uden der ryger hud nok ud af bh'en til to tre par babser...
Og sig til hvis du vil vide noget...jeg ved jo et og andet om at hæve rullegardinet så den lille får lys...griner
Knus..
Anmeld