Sådan vil jeg fanme gerne se ud om 20 år...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

DK

Jeg håber jeg kommer til at ligne min mor! Jeg har verdens smukkeste mor.

Da jeg var lille var jeg altid så stolt over at jeg havde den flotteste mor med. Det er jeg sådan set stadig væk!! Hun var 35 da hun fik mig, så hun var ofte en af de "ældste" forældre sammen med min far. Men stadig den flotteste. Hun har de smukkeste ben og bryster og er slank uden at være en pind. Hun er 60 år nu, og får noget medicin for kræft der har været hård mod hendes hud, men før det havde hun bare INGEN rynker eller noget! Hun ligner stadig den dag i dag slet ikke en 60 årig kvinde. Når jeg ser nogle af hendes veninder der er jævnaldrende, der bare ligner "gamle damer" på 80!!

Min mor har en super klassisk stil, og hun ligner sgu en statsdame, når hun kommer til fest i et lækkert jakkesæt i hør, der bare sidder, med knækort nederdel, wolford strømper og pedro garcia pumps!! Hun er hot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

BOBS

DK skriver:

Da jeg var lille var jeg altid så stolt over at jeg havde den flotteste mor med. Det er jeg sådan set stadig væk!! Hun var 35 da hun fik mig, så hun var ofte en af de "ældste" forældre sammen med min far. Men stadig den flotteste. Hun har de smukkeste ben og bryster og er slank uden at være en pind. Hun er 60 år nu, og får noget medicin for kræft der har været hård mod hendes hud, men før det havde hun bare INGEN rynker eller noget! Hun ligner stadig den dag i dag slet ikke en 60 årig kvinde. Når jeg ser nogle af hendes veninder der er jævnaldrende, der bare ligner "gamle damer" på 80!!

Min mor har en super klassisk stil, og hun ligner sgu en statsdame, når hun kommer til fest i et lækkert jakkesæt i hør, der bare sidder, med knækort nederdel, wolford strømper og pedro garcia pumps!! Hun er hot!

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

BOBS skriver:

for f..... hvor er i skønne. Ja hende grethe er da bare en skønner quinde..... dvs jeg slet ikke skal være ked af mine sokker med en ballon for enden af hver.... men hende kim c er bare smækker, og så ville man da være sikker på stadig at få lidt biiiip uden det var af ren og skær medlidenhed...

nej jeg har faktisk overvejet plastikkirurgi på et tidspunkt i fremtiden MIG? der ellers atid har været imod...ja sgu sagde hunden... SÅ flatterende er rullegardinet foran regnskoven jo heller ikke...

Hvor er du bare alt for skøn....og ja, jeg troede heller aldrig jeg skulle skæres i, men det var dælme også nemt med den holdning, inden hele cirkuset flyttede sydpå...

Anmeld

22. januar 2010

Kvindemin

DK skriver:

Du er jo også køn, mon ikke det har meget at sige

Vil gerne se et billede af din mor..

Anmeld

22. januar 2010

DK

Jo da. Det her er fra i sommer. Man kan godt se her på hendes hud, at hun får de der piller. Hun er blevet sådan lidt "rød" i det. Jeg skal se om jeg kan finde et hvor hun har fint tøj på!

Og taaak for komplimentet!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

DK skriver:

Jo da. Det her er fra i sommer. Man kan godt se her på hendes hud, at hun får de der piller. Hun er blevet sådan lidt "rød" i det. Jeg skal se om jeg kan finde et hvor hun har fint tøj på!

Hun er smuk...virkelig....

Anmeld

22. januar 2010

BOBS

Eva skriver:

Hvor er du bare alt for skøn....og ja, jeg troede heller aldrig jeg skulle skæres i, men det var dælme også nemt med den holdning, inden hele cirkuset flyttede sydpå...

i lige måde

ja det er det der med selv at stå i den enkelte situation...det giver pludselig et helt andet perspektiv på tingene..man kan ikke sætte sig ind i noget før man har prøvet det. Man kan være medfølende/enig/uenig men aldrig rigtigt forstå tingene før man selv har været der...

ligesom den situation jeg er havnet i...nu ved jeg hvad det vil sige at gulvtæppet trækkes væk under en....

men det kan jo aldrig undgåes at folk dømmer positivt/negativt/neutralt....men tilbage til brysterne - ja nu er jeg der...nu ville jeg bestemt overveje at få hævet balkonen lidt og hæve rullegardinet...vil dog stadig være grethe når jeg bliver gammel - det vil jeg altså...med kærlighedspuder andespil og varme boller og så ham her i klædeskabet

og han har selvfølgelig til den tid drukket af den evigt ungdommelige kilde og er helt vil med grethe sønck.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2010

BOBS

DK skriver:

smuk ligesom dig og din pige

Anmeld

22. januar 2010

DK

Hun er smuk...virkelig....

Tak! Jeg er så enig!

Altså kvinden er 60 år, og har haft kræft to gange og været gennem kemo og stråler og alt muligt.

Hun har ikke fået lavet noget som helst, og holder stædigt fast i det ældgamle Clinique 1,2,3 system...

Jeg synes hun holder sig SUPER flot, og håber jeg er så pæn når jeg bliver 60!

Anmeld

22. januar 2010

DK

BOBS skriver:

smuk ligesom dig og din pige

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.