Sådan vil jeg fanme gerne se ud om 20 år...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Honningblomst

eller bare lige nu...

Hun er da alt for lækker og sexet....vildt...og så er det bare dejligt at se at hun ikke har fyldt sig med plastik, men bare har sine egne naturlige smukke bryster...

http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1287498.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Bavianis

Ja - jeg gad da godt at se sådan ud nu! Det går nok ikke med alt det Nutella - selvom det jo er noget der virkelig giver livskvalitet;-P

Anmeld

22. januar 2010

oo

Bavianis skriver:

Ja - jeg gad da godt at se sådan ud nu! Det går nok ikke med alt det Nutella - selvom det jo er noget der virkelig giver livskvalitet;-P

Anmeld

22. januar 2010

BOBS

jeps ville ikke være ringe.....min fremtid kommer heldigvis/desværre nok mere til at ligne den her

men hun er da også meget sød fræk tjaaa så skal man nok være helt speciel...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2010

Bavianis

Jeg elsker bare folk med humor! -Og Grethe her har HELT sikkert også ægte bryster!

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

BOBS skriver:

jeps ville ikke være ringe.....min fremtid kommer heldigvis/desværre nok mere til at ligne den her

men hun er da også meget sød fræk tjaaa så skal man nok være helt speciel...

Du er bare så SKØN.....weeeeeee...men Grethe-pigen hun er altså også skøn...jeg kan se min mor og har en id'e om hvor jeg ender...

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

Bavianis skriver:

Jeg elsker bare folk med humor! -Og Grethe her har HELT sikkert også ægte bryster!

Og de er STOOOOORE....

Anmeld

22. januar 2010

Bavianis

Eva skriver:

Og de er STOOOOORE....

Nemlig ja! Kærlighedspuder!

Anmeld

22. januar 2010

Ansemusen

Ihh min Mor elskede Grethe!!! Dejlig dame

Anmeld

22. januar 2010

BOBS

for f..... hvor er i skønne. Ja hende grethe er da bare en skønner quinde..... dvs jeg slet ikke skal være ked af mine sokker med en ballon for enden af hver.... men hende kim c er bare smækker, og så ville man da være sikker på stadig at få lidt biiiip uden det var af ren og skær medlidenhed...

nej jeg har faktisk overvejet plastikkirurgi på et tidspunkt i fremtiden MIG? der ellers atid har været imod...ja sgu sagde hunden... SÅ flatterende er rullegardinet foran regnskoven jo heller ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.