Livas mor skriver:
Hej Cille..
Åhhh mødregrupper, enten passer man ind i dem eller også gør man ikke. Jeg har det selv lidt svært ved min, de er egentlig super søde og meget nede på jorden.. Men de har bare en flok meget eksemplariske babyer, som følger bogen til punkt og prikke (min smilte der, min spiser præcis dette osv).. Og min lille Liva er fuldkommen sin egen, og kan umuligt sættes ind i et skema desværre! Oveni har hun jo haft (har desværre stadigvæk en del) kolik, så jeg har haft svært ved at tage afsted med hende og vide jeg som den eneste skulle sidde der med en skrigende baby.
Så ja, stift din egen det lyder som en god idé! Vi må være en del herinde der bor i København (jeg selv i København nv)
Knus Rikke og Liva
hej rikke
ja det kan sgu godt være egenlig, men vil prøve en ny og så se, og efter hvis det ikke går så må jeg se om der er nogel i nærheden der gider se mig og malou hehe..
åh det da også lidt trist, når man så bare ikke hører andet end mit barn gjorde præcis påd et tidspunkt, og det er der de skal gøre det.. øv.. ja self er din lækre liva en for sig selv, og det gør hende jo til noget særligt
og om man så er lidt hurtigere eller langsommere med nogle ting, det sgu lige meget, det skal jo nok komme..
malou er sgu heller ikke den hurtigste syntes jeg med nogle ting, men såen er det.. ja kan godt se det måske ikke er så fedt for dig hvis du sidder med det eneste barn der skriger, meen igen heh, det er en del af liva, og såen er det ...
men lyder da fedt at du bor i nærheden
så kunne det jo være man kunne finde ud af noget..
knus cille og malou vilma
Anmeld