opdatering fra åh den mødregruppe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

Livas mor

Hej Cille..

Åhhh mødregrupper, enten passer man ind i dem eller også gør man ikke. Jeg har det selv lidt svært ved min, de er egentlig super søde og meget nede på jorden.. Men de har bare en flok meget eksemplariske babyer, som følger bogen til punkt og prikke (min smilte der, min spiser præcis dette osv).. Og min lille Liva er fuldkommen sin egen, og kan umuligt sættes ind i et skema desværre! Oveni har hun jo haft (har desværre stadigvæk en del) kolik, så jeg har haft svært ved at tage afsted med hende og vide jeg som den eneste skulle sidde der med en skrigende baby.

Så ja, stift din egen det lyder som en god idé! Vi må være en del herinde der bor i København (jeg selv i København nv)

Knus Rikke og Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Zafir skriver:

Min første mødregruppe, var også håbløs. Jeg fik dog aldrig en anden. Så jeg havde ingen mødregruppe.

De var alle sammen 3.-4. gangs mødre, der sad og røg smøger mens de ammede, drak kaffe og snakkede om deres skole-søgende børn.

FÅK DEM!!!!!!!

Så anden gang jg var der, fandt jeg på en undskyldning og skred efter 15 min...

Så har jeg ikke været i den siden...

ej hvor trist hvorfor fik du ikke en anden?

uh ha ja, det er heller ikek det sjoveste, når det er første gang, der  er man så heller ikke på samme trin, hvis man kan sige såen..

haha Fåk dem

hehe kan jeg godt forstå at du gjorde..

knus..

Anmeld

23. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Livas mor skriver:

Hej Cille..

Åhhh mødregrupper, enten passer man ind i dem eller også gør man ikke. Jeg har det selv lidt svært ved min, de er egentlig super søde og meget nede på jorden.. Men de har bare en flok meget eksemplariske babyer, som følger bogen til punkt og prikke (min smilte der, min spiser præcis dette osv).. Og min lille Liva er fuldkommen sin egen, og kan umuligt sættes ind i et skema desværre! Oveni har hun jo haft (har desværre stadigvæk en del) kolik, så jeg har haft svært ved at tage afsted med hende og vide jeg som den eneste skulle sidde der med en skrigende baby.

Så ja, stift din egen det lyder som en god idé! Vi må være en del herinde der bor i København (jeg selv i København nv)

Knus Rikke og Liva

hej rikke

ja det kan sgu godt være egenlig, men vil prøve en ny og så se, og efter hvis det ikke går så må jeg se om der er nogel i nærheden der gider se mig og malou hehe..

åh det da også lidt trist, når man så bare ikke hører andet end mit barn gjorde præcis påd et tidspunkt, og det er der de skal gøre det.. øv.. ja self er din lækre liva en for sig selv, og det gør hende jo til noget særligt og om man så er lidt hurtigere eller langsommere med nogle ting, det sgu lige meget, det skal jo nok komme.. malou er sgu heller ikke den hurtigste syntes jeg med nogle ting, men såen er det.. ja kan godt se det måske ikke er så fedt for dig hvis du sidder med det eneste barn der skriger, meen igen heh, det er en del af liva, og såen er det ...

men lyder da fedt at du bor i nærheden så kunne det jo være man kunne finde ud af noget..

knus cille og malou vilma

Anmeld

23. januar 2010

Diana...

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja her kommer lige en lille opdatering..

jeg har været i mødregruppe igen idag for andegang, og ja jeg ringer til min sp og får mig i en ny, for hold da op, hvor var de bare som de var sidst... øv.. de var snobbede, ubehøvlet, og så talte de før de tænkte. så en rigtog øv oplevelse igen..

fx, sagde de lige da jeg kom ind, ej har du fået ny bluse? og jeg sagde nej, den er gammel,de sagde nåårh ja din mand har jo ikke de vildste job, så kan det jo være svært at købe nyt hele tiden.. og jeg sagde så igen, det kan godt være men hold da op, det må være syndt for jeres lille at hun aldrig ser sin far, fordi hun skal havde en ny burberry bluse.. og så lukkede de, det kan godt være jeg var strnge men der fik de for vidt... og såen ting var der bare hele tiden, men syntes så min datter var smuk, men det var det.. hmm magen til mennersker skal man lede længe efter!!

knus cille.. der bare lige skulle ud med det..

Ej det kan man da overhoved ikke tillade sig og sige. 

Kan sgu godt forstå du har bedt om en ny.

Anmeld

23. januar 2010

kiroo

øv øv..

du siger bare til jeg har jo keira fra 2. okt. og ville da gerne se jer..

Anmeld

23. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

kiroo skriver:

øv øv..

du siger bare til jeg har jo keira fra 2. okt. og ville da gerne se jer..

hej ja det er lidt øv..

ja det skal jeg nok, det kunne da være smader hyggeligt..

Anmeld

23. januar 2010

Barbamama

hihii gjorde jeg også ja de er fuldstændig anderledes fra mig af i ihvertfald

taak heh, syntes faktisk ogs den var okey, selvom de var lidt hård..

Synes det er så fedt når man lige kan komme med sådan en hurtig kommentar. Jeg finder altid på de gode når jeg er kommet hjem....

Anmeld

23. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

michella80 skriver:

Synes det er så fedt når man lige kan komme med sådan en hurtig kommentar. Jeg finder altid på de gode når jeg er kommet hjem....

heheh ja det plejer jeg også først at gøre, såen altså" ih skulle også bare havde sagt det og det og det " hehe.. men den kom overraskende hurtig heh

Anmeld

23. januar 2010

Barbamama

heheh ja det plejer jeg også først at gøre, såen altså" ih skulle også bare havde sagt det og det og det " hehe.. men den kom overraskende hurtig heh

Ha ha ha fedt

Anmeld

23. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ej hvor trist hvorfor fik du ikke en anden?

uh ha ja, det er heller ikek det sjoveste, når det er første gang, der  er man så heller ikke på samme trin, hvis man kan sige såen..

haha Fåk dem

hehe kan jeg godt forstå at du gjorde..

knus..

Altså jeg vidst ikke at man kunne få en anden. Men det gjorde mig ikke så meget, for jeg havde min gruppe på nettet. Det var ok for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.