opdatering fra åh den mødregruppe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Enayia skriver:

Jeg krydser fingre for dig, ærgeligt du bor heeeeelt derovre! Ellers ville jeg da gerne mødes med dig og snakke om alle de mærkevarer man kan brænde på bålet hehe

kram til dig og god dag

hahah ej ja det da super ærgeligt.. øvøv.. ja dem kunnejeg godt komme med nogle hihi..

knus og god dag til dig også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Honningblomst

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja her kommer lige en lille opdatering..

jeg har været i mødregruppe igen idag for andegang, og ja jeg ringer til min sp og får mig i en ny, for hold da op, hvor var de bare som de var sidst... øv.. de var snobbede, ubehøvlet, og så talte de før de tænkte. så en rigtog øv oplevelse igen..

fx, sagde de lige da jeg kom ind, ej har du fået ny bluse? og jeg sagde nej, den er gammel,de sagde nåårh ja din mand har jo ikke de vildste job, så kan det jo være svært at købe nyt hele tiden.. og jeg sagde så igen, det kan godt være men hold da op, det må være syndt for jeres lille at hun aldrig ser sin far, fordi hun skal havde en ny burberry bluse.. og så lukkede de, det kan godt være jeg var strnge men der fik de for vidt... og såen ting var der bare hele tiden, men syntes så min datter var smuk, men det var det.. hmm magen til mennersker skal man lede længe efter!!

knus cille.. der bare lige skulle ud med det..

Hvorfor bruge til på de mennesker....lyder som om du bruger meget energi på det og dem...det er da synd..

Knus fra mig til dig...

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Eva skriver:

Hvorfor bruge til på de mennesker....lyder som om du bruger meget energi på det og dem...det er da synd..

Knus fra mig til dig...

hej

nej, jeg har brugt 2gange på dem, og ja det er måske 2gange for meget.. men havde sagt til mig selv at jeg ville give dem en ekstra chance, da det jo måske kunne være nevøsitet indblandet.. men vil da ikke bruge mere af min energi på dem..

knus tilbage

Anmeld

22. januar 2010

Bavianis

Okay - jeg har brug for et par smiley'er:

Det lyder bare som mødregruppen fra helvede! OMG!!!

Anmeld

22. januar 2010

TbCp

jeg har været i mødregruppe igen idag for andegang, og ja jeg ringer til min sp og får mig i en ny, for hold da op, hvor var de bare som de var sidst... øv.. de var snobbede, ubehøvlet, og så talte de før de tænkte. så en rigtog øv oplevelse igen..

fx, sagde de lige da jeg kom ind, ej har du fået ny bluse? og jeg sagde nej, den er gammel,de sagde nåårh ja din mand har jo ikke de vildste job, så kan det jo være svært at købe nyt hele tiden.. og jeg sagde så igen, det kan godt være men hold da op, det må være syndt for jeres lille at hun aldrig ser sin far, fordi hun skal havde en ny burberry bluse.. og så lukkede de, det kan godt være jeg var strnge men der fik de for vidt... og såen ting var der bare hele tiden, men syntes så min datter var smuk, men det var det.. hmm magen til mennersker skal man lede længe efter!!

Hold da op mand! Hvor er det dog pinligt for dem!!!

Håber du finder en meget bedre mødregruppe! 

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Bavianis skriver:

Okay - jeg har brug for et par smiley'er:

Det lyder bare som mødregruppen fra helvede! OMG!!!

hahah det kan man også sige de er !

hehe.. knus

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

hej

nej, jeg har brugt 2gange på dem, og ja det er måske 2gange for meget.. men havde sagt til mig selv at jeg ville give dem en ekstra chance, da det jo måske kunne være nevøsitet indblandet.. men vil da ikke bruge mere af min energi på dem..

knus tilbage

SÅDAN...seje dig...ud til højre med dem..

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

TbCp skriver:

Hold da op mand! Hvor er det dog pinligt for dem!!!

Håber du finder en meget bedre mødregruppe! 

ja det kan faktisk godt sige det er.. men tror jo det er smart at sige såen.. men ja dete r sgu lidt flovt..

ja satser jeg også på jeg gør ..

Anmeld

22. januar 2010

JustAnotherName

Fandme godt svaret tilbage 

Og ja, ring da endelig til din SP og få tildelt en anden gruppe.
Synes det er godt at du ikke bare opgiver det helt, fordi denne gruppe er dum. Der skal helt sikkert nok være en anden gruppe du kan komme i, som er mere velfungerende og rar at komme i, og hvor de ikke er så snobbede og konkurrence-syge...

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Eva skriver:

SÅDAN...seje dig...ud til højre med dem..

hehe tak ja ud med dem. satser på jeg kan finde en bedre en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.