opdatering fra åh den mødregruppe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
39 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ja her kommer lige en lille opdatering..

jeg har været i mødregruppe igen idag for andegang, og ja jeg ringer til min sp og får mig i en ny, for hold da op, hvor var de bare som de var sidst... øv.. de var snobbede, ubehøvlet, og så talte de før de tænkte. så en rigtog øv oplevelse igen..

fx, sagde de lige da jeg kom ind, ej har du fået ny bluse? og jeg sagde nej, den er gammel,de sagde nåårh ja din mand har jo ikke de vildste job, så kan det jo være svært at købe nyt hele tiden.. og jeg sagde så igen, det kan godt være men hold da op, det må være syndt for jeres lille at hun aldrig ser sin far, fordi hun skal havde en ny burberry bluse.. og så lukkede de, det kan godt være jeg var strnge men der fik de for vidt... og såen ting var der bare hele tiden, men syntes så min datter var smuk, men det var det.. hmm magen til mennersker skal man lede længe efter!!

knus cille.. der bare lige skulle ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Liljesilas

Malou Vilma Nørgaard skriver:

jeg har været i mødregruppe igen idag for andegang, og ja jeg ringer til min sp og får mig i en ny, for hold da op, hvor var de bare som de var sidst... øv.. de var snobbede, ubehøvlet, og så talte de før de tænkte. så en rigtog øv oplevelse igen..

fx, sagde de lige da jeg kom ind, ej har du fået ny bluse? og jeg sagde nej, den er gammel,de sagde nåårh ja din mand har jo ikke de vildste job, så kan det jo være svært at købe nyt hele tiden.. og jeg sagde så igen, det kan godt være men hold da op, det må være syndt for jeres lille at hun aldrig ser sin far, fordi hun skal havde en ny burberry bluse.. og så lukkede de, det kan godt være jeg var strnge men der fik de for vidt... og såen ting var der bare hele tiden, men syntes så min datter var smuk, men det var det.. hmm magen til mennersker skal man lede længe efter!!

Eej hvordan kan man have så lille hjerne var Fedt du sagde noget igen. Jeg gad sgu heller ikke sidde med sådan en flok. Håber du snart får en ny gruppe

Anmeld

22. januar 2010

Enayia

Min mening fra sidst er stadig gældende så, jeg var stået af der, men flot af dig du gav dem en chance til. Det er synd du ikke kom i en mere "jordnær" gruppe.

til dig

Anmeld

22. januar 2010

BOBS

DET ER LØGN! for s.... da!

ud til højre med dem, og videre der ud af med din dejlige unge!

uanset hvilket grundlag de siger det på, så ja nej jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal sige...er SGU mundlam (en gratis til bandekassen fra mig til dig!)

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

mayapigen skriver:

Eej hvordan kan man have så lille hjerne var Fedt du sagde noget igen. Jeg gad sgu heller ikke sidde med sådan en flok. Håber du snart får en ny gruppe

hahah ja det må man sige

mange tak, ja satser jeg også på

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Enayia skriver:

Min mening fra sidst er stadig gældende så, jeg var stået af der, men flot af dig du gav dem en chance til. Det er synd du ikke kom i en mere "jordnær" gruppe.

til dig

tak, ja det er super ærgeligt.. men satser på jeg kan komme det her nu. nogle der minder mere om mig..

tilbsage

Anmeld

22. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Det var godt..
håber den nye gr blir som en rigtig mødregruppe skal være..
Knuser til dig fra mig..

Anmeld

22. januar 2010

Enayia

tak, ja det er super ærgeligt.. men satser på jeg kan komme det her nu. nogle der minder mere om mig..

tilbsage

Jeg krydser fingre for dig, ærgeligt du bor heeeeelt derovre! Ellers ville jeg da gerne mødes med dig og snakke om alle de mærkevarer man kan brænde på bålet hehe

kram til dig og god dag

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

BOBS skriver:

DET ER LØGN! for s.... da!

ud til højre med dem, og videre der ud af med din dejlige unge!

uanset hvilket grundlag de siger det på, så ja nej jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal sige...er SGU mundlam (en gratis til bandekassen fra mig til dig!)

ja må jeg he

jamen blev jeg også da de startede igen, men måtte så bare lige tage mig sammen heh.. ja dem har jeg også lagt mange af idag, da jeg kom hjem heheh ;

Anmeld

22. januar 2010

DK

Jeg synes det var godt du gav dem en chance til, og så må jeg indrømme at jeg som jyde kun kan sidde og ryste på hovedet. Altså jeg troede kun det var på film der var den slags mennesker!!! Måske naivt, men alligevel!! Jeg har ALDRIG været sammen med nogen der har udtalt sig på den måde!!!

Flyt du bare mødregruppe!! Der må da være andre fornuftige københavnere end dig!!

Og godt du gav igen forresten!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.