I maven gemmer sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Corn

Zette skriver:

Jeg havde også store problemer, og dagen før kunne jeg ikke tænke på andet end "tænk hvis de ikke kan se det?"

Nu er det jo en MISDANNELSESSCANNING og ikke en kønsscanning jeg var til. Og jeg var blevet advaret imod emsige jordemødre eller sure scanningslæger der "bare gør deres job".

Så jeg lå jo og vred mig på briksen med det spørgsmål, og fik endelig spurgt forsigtigt: Kan du mon se kønnet?

Ihh ja, og hun scannede løs.... Hun var heldigvis en rigtig sød dame! Som gav sig god tid til at se efter.

Hold ud - og GLÆD  dig! Det bliver fantastisk.

Min dejlige kæreste var med, og der var ikke et øje tørt da han hørte hvad hulen gemte på

Det er tredje barn, så jeg ligger søvnløs op til scanninger...

Meen det er så tilgengæld første gang, vi ønsker at vide kønnet...

Og vi spurgte sidst, og det ville de gerne kigge efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

smokin

Macaab skriver:

Det er tredje barn, så jeg ligger søvnløs op til scanninger...

Meen det er så tilgengæld første gang, vi ønsker at vide kønnet...

Og vi spurgte sidst, og det ville de gerne kigge efter

Ja jeg kiggede lige på din profil bagefter og så jo straks at du "en erfaren høne"

Det er min første guldklump, så alt er jo fantastisk for mig..

Anmeld

22. januar 2010

Corn

Zette skriver:

Ja jeg kiggede lige på din profil bagefter og så jo straks at du "en erfaren høne"

Det er min første guldklump, så alt er jo fantastisk for mig..

Det er lige fantastisk hver gang...

Især denne gang er jeg forundret over hvor barnligt meget jeg glæder mig.

Det er det bedste jeg har oplevet, spændingen er for mig ikke blevet mindre "bare" fordi det er 3. gang... Det samme gælder farmand, der ligeså utålmodigt som 1. og 2. gang prikker til min mave hver aften, i håb om at modtage et spark....

Så jeg er igang med mit livs største oplevelse... For 3. gang, for ingen forløb er ens.

Så det med at vide kønnet på forhånd, bliver spændende... Men en "nødvendighed" for ældstemand VIL HA en lillesøster

Anmeld

22. januar 2010

Simplyred

Tillykke med det!!! Prinsesser er fantastiske...-det burde jeg vide, for jeg har to, og én på vej)

Og det er vildt, men den her graviditet er mindst ligeså stor for mig de andre to..-hvis ikke større, da min nuværende mand egentlig ikke burde kunne lave børn med sit dårlige sædtal)   

Men ja igen...tillykke med prinsessen...-du har noget at se frem til=)

Anmeld

22. januar 2010

smokin

Macaab skriver:

Det er lige fantastisk hver gang...

Især denne gang er jeg forundret over hvor barnligt meget jeg glæder mig.

Det er det bedste jeg har oplevet, spændingen er for mig ikke blevet mindre "bare" fordi det er 3. gang... Det samme gælder farmand, der ligeså utålmodigt som 1. og 2. gang prikker til min mave hver aften, i håb om at modtage et spark....

Så jeg er igang med mit livs største oplevelse... For 3. gang, for ingen forløb er ens.

Så det med at vide kønnet på forhånd, bliver spændende... Men en "nødvendighed" for ældstemand VIL HA en lillesøster

Ej jeg glæder mig sådan til jeg skal have den næste, men ved også godt at det ikke skal være lige sådan inden for nær fremtid. Jeg bliver bare så glad af at høre om at det er lige så fantastisk hver gang.

Bare man ikke bliver bidt af det Har længe sagt jeg kun vil have 2 børn. Meeeeeen, men har vel lov at ændre mening

Farmand kan endnu ikke mærke prinsessen, fordi moderkagen ligger og beskytter, men det kan jeg hun sparker nedad og det skal jeg lige hilse og sige ikke er så sjovt, slet ikke i nat - der lossede hun til sin stakkels mor hele natten med jævne mellemrum, nåede lige at sove - så "stod hun op" igen!

Nu er der heldigvis stille, det har også været en meget aktiv nat.

Var dine børn også mest aktive om natten? Åh jeg er en hystade hvad det angår søvn, så tror hun er gået igang med den helt store forberedelsesmanøvre, så jeg ikke bliver overrasket når hun vælger at se dagens lys.

Anmeld

22. januar 2010

Liljesilas

Tillykke med pigen. Hehe det med cola, må jeg så heller holde mig fra, om en uge hvor det er min tur

Anmeld

22. januar 2010

smokin

Thomsen77 skriver:

Tillykke med det!!! Prinsesser er fantastiske...-det burde jeg vide, for jeg har to, og én på vej)

Og det er vildt, men den her graviditet er mindst ligeså stor for mig de andre to..-hvis ikke større, da min nuværende mand egentlig ikke burde kunne lave børn med sit dårlige sædtal)  

Men ja igen...tillykke med prinsessen...-du har noget at se frem til=)

Orw tvillinger - sikke en udfordring!

Piger er bare så lækre. Men ville nu helst have haft en dreng, så der var en storebror til at passe på sin søster i skolen (åh det ønskede jeg mig altid da jeg var lille, selvom mor ihærdigt prøvede at forklare at det var lidt forsent at få en storebror)

Ej ville bare have et sundt barn og det er HUN

Anmeld

22. januar 2010

Corn

Zette skriver:

Ej jeg glæder mig sådan til jeg skal have den næste, men ved også godt at det ikke skal være lige sådan inden for nær fremtid. Jeg bliver bare så glad af at høre om at det er lige så fantastisk hver gang.

Bare man ikke bliver bidt af det Har længe sagt jeg kun vil have 2 børn. Meeeeeen, men har vel lov at ændre mening

Farmand kan endnu ikke mærke prinsessen, fordi moderkagen ligger og beskytter, men det kan jeg hun sparker nedad og det skal jeg lige hilse og sige ikke er så sjovt, slet ikke i nat - der lossede hun til sin stakkels mor hele natten med jævne mellemrum, nåede lige at sove - så "stod hun op" igen!

Nu er der heldigvis stille, det har også været en meget aktiv nat.

Var dine børn også mest aktive om natten? Åh jeg er en hystade hvad det angår søvn, så tror hun er gået igang med den helt store forberedelsesmanøvre, så jeg ikke bliver overrasket når hun vælger at se dagens lys.

Især den ene var meget nat-aktiv op til fødslen....

Gad vide om det er derfor de er født tidlig morgen

Og den største gave man kan give sine børn, er helt klart søskende...

Og så har jeg svært ved at sige at dette er sidste gang, så måske er det lidt afhængighedsskabende

Anmeld

22. januar 2010

Mettemus

Stort tillykke! Dejligt med en sund (og rund?) lille prinsesse. God fornøjelse med baby-tv  

Anmeld

22. januar 2010

smokin

Mettemus skriver:

Stort tillykke! Dejligt med en sund (og rund?) lille prinsesse. God fornøjelse med baby-tv  

Altså jeg ved ikke om hun er rund, men i følge jordemødrene var hun liiige over kurven!

Man skal i følge sådan en graviditetsbog jeg har veje 300-350 gram i denne uge, sååå 60 gram. Men hun skal nok ikke forsætte med at tage for meget på.

Hun skal jo helst ud igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.