Macaab skriver:
Det er lige fantastisk hver gang...
Især denne gang er jeg forundret over hvor barnligt meget jeg glæder mig.
Det er det bedste jeg har oplevet, spændingen er for mig ikke blevet mindre "bare" fordi det er 3. gang... Det samme gælder farmand, der ligeså utålmodigt som 1. og 2. gang prikker til min mave hver aften, i håb om at modtage et spark....
Så jeg er igang med mit livs største oplevelse... For 3. gang, for ingen forløb er ens.
Så det med at vide kønnet på forhånd, bliver spændende... Men en "nødvendighed" for ældstemand VIL HA en lillesøster
Ej jeg glæder mig sådan til jeg skal have den næste, men ved også godt at det ikke skal være lige sådan inden for nær fremtid. Jeg bliver bare så glad af at høre om at det er lige så fantastisk hver gang.
Bare man ikke bliver bidt af det
Har længe sagt jeg kun vil have 2 børn. Meeeeeen, men har vel lov at ændre mening 
Farmand kan endnu ikke mærke prinsessen, fordi moderkagen ligger og beskytter, men det kan jeg
hun sparker nedad
og det skal jeg lige hilse og sige ikke er så sjovt, slet ikke i nat - der lossede hun til sin stakkels mor hele natten med jævne mellemrum, nåede lige at sove - så "stod hun op" igen!
Nu er der heldigvis stille, det har også været en meget aktiv nat.
Var dine børn også mest aktive om natten? Åh jeg er en hystade hvad det angår søvn, så tror hun er gået igang med den helt store forberedelsesmanøvre, så jeg ikke bliver overrasket når hun vælger at se dagens lys.
Anmeld