I maven gemmer sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stooort tillykke med svesken! Dejligt at der efterhånden begyder at komme nogle piger i maverne rundt omkring

Knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

smokin

Lone H. skriver:

Ville os gerne have at min kom ud hurtigt, men efter jeg har fået dommen at der kun går et par uger nu før hun kommer , så ville jeg gerne gå fuldt ud

Men Kan godt forstå du gerne vil have hende ud

Du fortjener jo også hun kommer ud før mig, da du har holdt længere ud. Jeg forventer at lillepigen bliver derinde til jeg har været til eksamen i starten af Juni, og ellers må hun gerne melde sin ankomst i læseferien som starter 5.maj.

Har sendt besked til maven om at alt imellem 5.maj og 5.juni passer PERFEKT!

Anmeld

22. januar 2010

smokin

Rosa skriver:

Stooort tillykke med svesken! Dejligt at der efterhånden begyder at komme nogle piger i maverne rundt omkring

Knus og kram

Tusind tak

Anmeld

22. januar 2010

smokin

Ansemusen skriver:

Det er bare så dejligt at få sat køn på! Rigtig mange gange tillykke med jeres lille pige

Fantastisk - en helt speciel følelse!

Og der var girlpowerdag hele dagen igår!

Anmeld

22. januar 2010

smokin

Glemte iøvrigt at fortælle at jeg er så heldig at få lov at blive scannet yderligere 2 gange mindst. Og elsker jo at se "babytv".

Jeg har en sygdom i tyktarmen, som jeg tager noget medicin for. En meget lav dose, som hjælper mig rigtig meget af med mange smerter. Da jeg blev gravid var jeg selvfølgelig nervøs for om det kunne skade fosteret, men fik afvide at gravide kvinder tog helt op til 200 mg om dagen, og jeg får altså kun 25 mg.

Men pga. medicinen skal jeg scannes to gange for at se om prinsessen vokser som hun skal, da medicinen i yderst sjældne tilfælde kan påvirke moderkagen og knoglernes evne til at udvikle sig.

Men på grafen er baby jo en superbaby! Så de mente slet ikke det var et problem, men vil da gerne se hende alligevel.

Anmeld

22. januar 2010

SaNiNa

Store tillykke med den kommende lille pige

Anmeld

22. januar 2010

smokin

Sanne og Nicklas skriver:

Store tillykke med den kommende lille pige

Tusind tak <3

Anmeld

22. januar 2010

Corn

Ej... Der er over 14 dage til jeg forhåbentlig får svar... Kan næsten ikke vente

Anmeld

22. januar 2010

smokin

Macaab skriver:

Ej... Der er over 14 dage til jeg forhåbentlig får svar... Kan næsten ikke vente

Jeg havde også store problemer, og dagen før kunne jeg ikke tænke på andet end "tænk hvis de ikke kan se det?"

Nu er det jo en MISDANNELSESSCANNING og ikke en kønsscanning jeg var til. Og jeg var blevet advaret imod emsige jordemødre eller sure scanningslæger der "bare gør deres job".

Så jeg lå jo og vred mig på briksen med det spørgsmål, og fik endelig spurgt forsigtigt: Kan du mon se kønnet?

Ihh ja, og hun scannede løs.... Hun var heldigvis en rigtig sød dame! Som gav sig god tid til at se efter.

Hold ud - og GLÆD  dig! Det bliver fantastisk.

Min dejlige kæreste var med, og der var ikke et øje tørt da han hørte hvad hulen gemte på

Anmeld

22. januar 2010

SabrinaR

Dejligt I fik en anden til at scanne dig denne gang

Og stort tillykke med I ska ha en datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.